معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت : علاوه بر ارائه برنامه‌های مقررشده در ایام دهه امامت و ولایت انجمن یاوران غدیر در استان خراسان شمالی تشکیل شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز  بجنورد؛،حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و معنوی در ایام دهه امامت و ولایت گفت: در ابتدای این ایام برگزاری دعای عرفه را داشته‌ایم و در روز جمعه دعای ندبه و محافل انس با قرآن برای گسترش فرهنگ قرآنی برگزار کرده ایم.

وی از برگزاری باشکوه نماز عید قربان در شهرستان‌های خراسان شمالی خبر داد و گفت: در این روز تمامی مراسم‌ها به نحو مطلوبی برگزار می شود و مشکلی مشاهده نشده است.

صفری از برگزاری مسابقه سفیران غدیر به مناسبت عید غدیرخم خبر داد و افزود: دانش آموزان 9 تا 14 سال در این مسابقات شرکت کرده و به این افراد برگه‌ای با عنوان داستان غدیر اعطاشده و بایستی برای 14 نفر بازگو کنند و در انتهای این مسابقه سفیران خود را گرد هم جمع کرده و در روز 20 شهریور با برگزاری جشن میلاد امام هادی (ع) از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

حجت‌الاسلام صفری در خصوص برنامه‌های امامزاده سید عباس (ع) بجنورد و امامزاده حمزه رضا (ع) در شیروان گفت: در روز پنج‌شنبه با برگزاری همایش غدیر این روز را گرامی خواهیم داشت و در روز جمعه هم در شهرستان‌های دیگر استان برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: برگزاری همایش بانوان ولایی و راه‌اندازی کاروان‌های شادی در شهرستان‌ها از حمله برنامه‌های دیگر در اعیاد غدیر است.

حجت الاسلام صفری گفت: هر شب در مکان امام زادگان شهرستان‌های خراسان شمالی برنامه‌های معنوی و بصیرتی خواهیم داشت.

وی از برگزاری همایش خادمان ولایت در روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داد و افزود: در این روز علاوه بر پیگیری برنامه‌های مقررشده، انجمن یاوران غدیر را هم تشکیل خواهیم داد.

انتهای پیام/ط

برگزاری مسابقه سفیران غدیر به مناسبت عید غدیرخم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.