مهدی رجب زاده صفحه اینستاگرام خود را به تصاویری تکان دهنده از نسل کشی مسلمانان میانمار اختصاص داد.

واکنش کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن به نسل‌کشی در میانماربه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هزاران تن از مسلمانان میانمار در روزهای عید سعید قربان توسط دولت این کشور و بودائیان زیر سایه سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان دفاع از حقوق بشر به خاک و خون کشیده شدند.

به همین منظور، مهدی رجب‌زاده کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با انتشار تصاویری تکان دهنده از نسل‌کشی مسلمانان میانمار نسبت به کشتار بی رحمانه مردم این کشور واکنش نشان داد.

مهدی رجب زاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بسم رب الحیدر بِاّیِّ ذَنبِ قُتِلَت
چه سخت است زندگی در میان مارها کشتار و نسل کشی وحشیانه و بیرحمانه مسلمانان میانمار توسط بودائیان در سکوت محض مدعیان دروغین حقوق بشر.کسانیکه برای آزادی برخی زندانیان سیاسی و ایراد گرفتن به احکام قضایی بعضی از ملت‌ها در جهت منافع خودشون سر و دست میشکنند و همه جا جار و جنجال به پا میکنن امروز با کمال وقاحت و بی شرمی خودشون رو به خواب زدند و سر به زیر برف کردن، چرا؟ چون برای اینا مسلمانان هرچقدر بیشتر و هرکجا کشته بشن بهتره.
جالب‌تر اینکه به بالاترین مقام این کشور یعنی رهبرشون جایزه صلح نوبل هم دادان، این دیگه خیلی مسخرست. التماس دعا، یا حق به حق امیر مطلق امیرالمؤمنین علی علیه السلام".

 واکنش کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن به نسل‌کشی در میانمار

انتهای پیام/

واکنش رجب زاده به کشتار مردم میانمار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۶:۲۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
بجای حقوق بشر باید گفت حقوق آپارتاید.
آخرین اخبار