واکنش سازمان لیگ نسبت به ثبت قرارداد منوچهری با نفت طلاییه

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال درباره ثبت قرارداد امین منوچهری با نفت طلاییه توضیحاتی را ارائه کرد.

فریبرز محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اعتراض خریدار قبلی باشگاه نفت به ثبت قرارداد امین منوچهری با این باشگاه در هیئت فوتبال استان تهران اظهار داشت: قرارداد هر بازیکنی که تا قبل از ساعت 24 چهارشنبه 15 شهریور(آخرین فرصت نقل و انتقالات) ثبت شده و مدارک آن در اختیار سازمان لیگ قرار گرفته باشد، از سوی کمیته نقل و انتقالات بررسی می شود. البته تیم های لیگ برتر برای ثبت قرارداد بازیکنان سامانه ای دارند که می توانستند تا پایان آخرین فرصت نقل و انتقالات از طریق این سامانه اقدام کنند.

او ادامه داد: طبق قانون هیئت فوتبال استان تهران می توانست قرارداد بازیکنان را تا زمان مذکور ثبت و مدارکش را به سازمان لیگ ارسال کند. پس از این اقدام هیئت فوتبال، کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ  قرارداد بازیکنان را بررسی و برای آن ها کارت بازی صادر می کند. درمورد امین منوچهری هم باید بگویم اگر مدارک او به سازمان لیگ ارسال شده باشد، برای صدور کارت بازی این بازیکن باید بررسی های لازم را انجام دهیم.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره ارسال نامه تغییر مالکیت نفت تهران از سوی یکی از سهامداران این باشگاه به سازمان لیگ اظهار داشت: در روزهای آتی مستندات و مبانی قانونی این نامه از سوی رئیس سازمان لیگ ارزیابی می شود.

انتهای پیام/

اظهارات محمودزاده درباره ثبت قرارداد منوچهری با نفت طلاییه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار