شروع سال تحصیلی؛

۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز آماده شروع سال تحصیلی در سلسله

فرماندار سلسله گفت: بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در این شهرستان با آغاز سال جدید تحصیلی مشغول به تحصیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فلاح نژاد روز پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به فعالیت یکهزار و ۴۰۰ نفر پرسنل اداری و آموزشی در آموزش و پرورش شهرستان، گفت: هوشمندسازی، نوسازی و تجهیز مدارس به وسایل کمک آموزشی، لزوم تجاری سازی کارشناسانه فضا‌های آموزشی و درآمدزا کردن این فضا‌ها باید یکی از اولویت کاری شورای آموزش و پرورش باشد.

فرماندار سلسله گفت: هدف اصلی تجاری سازی فضا‌های آموزشی استفاده از امکانات آموزشی به هر قیمتی نیست و مدارس نباید به هر قیمتی تجاری شوند بلکه باید نیاز‌های آموزشی از قبیل: فضای فیزیکی و ورزشی و همچنین ظاهر مناسب مدرسه در اولویت باشد و در این خصوص باید کارشناسی شده عمل کرد.

فلاح نژاد در این نشست نبود خانه معلم، نبود اردوگاه دانش آموزی، وجود مدارس کانکسی و فرسوده بودن فضای آموزشی برخی روستا‌ها و تعیین تکلیف هنرستان هنام را از مهمترین مسائل و مشکلات موجود در حوزه آموزشی شهرستان سلسله برشمرد و بر رفع مشکلات موجود با همکاری تمامی ارگان‌های مرتبط تاکید کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش نقشی تاثیر گذار در توسعه جامعه دارد و باید مشکلات این بخش شناسایی و در جهت حل این مشکلات اقدامات اساسی صورت گیرد.

شهرستان سلسله دارای حدود ۲۱۰ مدرسه است که دانش آموزان در قالب ۶۷۱ کلاس آموزشی در آن‌ها به تحصیل علم و دانش اشتغال دارند.

انتهای پیام/ د

۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در سلسله آماده شروع سال تحصیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.