راه اندازی رشته های تولید محور در دانشگاه آزاد اسلامی

رییس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در اصفهان گفت: رشته های تولید محور در دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شود.

راه اندازی رشته های تولید محور در دانشگاه آزاد اسلامیبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،علی اکبر ولایتی رییس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور مقام معظم رهبری امروز در آیین معرفی احمد آذین به عنوان سرپرست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گفت:رشته های بدون داوطلب نشان می دهد بازار کار ندارد، بنابراین باید رشته هایی راه اندازی شود که تولید محورباشد و منجر به تولید سرمایه شود.


وی  اصفهان را مهدعلم و هنر و مکاتب علمی و فلسفی برشمرد و افزود: توقع از دانشگاه آزاد اصفهان این است که به لحاظ علمی حرف اول را در کشور بزند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور هم گفت: سیاست دانشگاه، امید ،آرامش وامنیت شغلی وتوسعه کیفی آموزش وپژهش است که این امر باهمکاری ومشارکت محقق می شود.

فرهاد رهبر افزود: دانشگاه آزاد خوراسگان می تواند پیش قدم تولید ثروت ازعلم و توجه به پژوهش و شرکت های دانش بنیان باشد.

وی از خدمات ارزنده دکترفروغی بنیانگذار دانشگاه ازاد اسلامی اصفهان هم قدردانی کرد.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان هم تاکید کرد:همه باهم به توسعه وتوالی دانشگاه می اندیشیم.

احمدآذین،تکیه براقتصاددانش بنیان ، میدان دادن به تحقیقات و پژوهش و راه اندازی بانک علمی با استفاده از تجربیات باتجربه ها و اندیشمندان علمی از اولویتهای کاری خود عنوان کرد.

احمد آذین مدرک دکترای علوم سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی دارد که پیش از این عهده‌دار مسئولیت‌هایی همچون ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان و دبیر استانی ستاد هم اندیشی دانشگاه‌های استان اصفهان بوده است.

استان اصفهان با 27واحد دانشگاهی آزاد حدود100هزار دانشجو دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.