رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری جشنواره تولیدات مراکز در افزایش کیفیت تولیدات رادیویی و تلویزیونی تاثیر گذار است.

بیستمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما امروز در بدو ورود به سنندج، هدف از سفر خود را ابراز ارادت به مردم گرانقدر، خونگرم، صمیمی، مقاوم و قهرمان کردستان اعلام کرد و افزود: شرکت در مراسم اختتامیه جشنواره بیستم تولیدات مراکز صداوسیما از دیگر اهداف این سفر است.

وی برگزاری جشنواره تولیدات مراکز را برای استان ها مفید و موثر دانست و ابراز امیدواری کرد: این جشنواره به طور ویژه برای استان گرانقدر کردستان هم دارای برکات و آثار ویژه ای است.

رئیس رسانه ملی با اشاره به اینکه جشنواره های تولیدات مراکز هر سال روند پیشرفت را روبه روی خود داشته است، افزود: امیدواریم امسال هم این روند ادامه یابد و جشنواره بیستم از نظر کیفی و کمی بهتر از سال های قبل باشد.

وی به نقش این جشنواره در افزایش کیفیت تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز اشاره کرد و گفت: این جشنواره آثار و برکات فراوان برای مراکز صداوسیما در استان ها دارد.

بیستمین جشنواره تولیدات رادیو تلویزیونی مراکز استان های صدا و سیما، از روز 14 شهریور ماه در سنندج آغاز شده است و قرار است امشب و با حضور رئیس رسانه ملی و با معرفی برترین ها به کار خود پایان دهد.

 

انتهای پیام/

 برگزاری جشنواره تولیدات رادیو تلویزیونی مراکز استان های صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.