دبیر جشنواره علامه حلی اصفهان:

ارسال بیش از ۲ هزار اثر به هفتمین جشنواره علامه حلی اصفهان

دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی اصفهان گفت: این دوره از جشنواره ۲ هزار و ۱۸۶ اثر به دبیرخانه رسید که از بین آن‌ها یک‌هزار و ۲۰۶ اثر متعلق به خواهران و ۹۸۰ اثر هم به برادران تعلق داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم ترابی  امروز با حضور در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره علامه حلی اظهار داشت: از اردیبهشت ماه سال گذشته فراخوان این دوره از جشنواره ارسال شد و تا پایان دی ماه آثار به دبیرخانه رسید.

وی افزود: این دوره از جشنواره 2 هزار و 186 اثر به دبیرخانه رسید که از بین آنها یک‌هزار و 206 اثر متعلق به خواهران و 980 اثر هم به برادران تعلق داشت.

دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی با بیان اینکه 460 اثر توانست به بخش داوری تفصیلی راه یابد، گفت: این تعداد از آثار پس از بررسیهای اولیه توانستند با کسب نمره حداقلی 70 به مرحله بعد یعنی بررسی تفصیلی راه یابند که از میان آنها نیز 86 اثر توانست به مرحله نهایی برسد.

وی افزود: در نهایت 69 اثر به عنوان آثار نهایی برگزیده شدند که در جشنواره کشوری نیز شرکت خواهند کرد و در هر بخش به صورت مجزا 3 اثر دارای رتبههای اول تا سوم و 11 اثر نیز به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.