تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در هندیجان

رئیس اداره ارشاد بندر هندیجان به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین‌ پوردوستعلی، رئیس اداره ارشاد بندرهندیجان گفت: از آغاز هفته ولایت تا دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی از سوی این اداره در سطح شهر هندیجان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: اداره ارشاد هندیجان سعی دارد با تمام توان خود از هفته ولایت تا دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی با همکاری بسیج هنرمندان برگزار کند.

رئیس اداره ارشاد بندر هندیجان افزود: امیدوارم مردم عزیز ما در این هفته‌های پر خیر و برکت میثاق دیگری با ولایت حضرت امیرالمومنان(ع) و در زمان ما ولایت مطلقه فقیه داشته باشند.

وی گفت: ما به مناسبت دهه امامت جشن بزرگ ولایت با حضور هنرمندان و اقشار مختلف مردم در سالن خلیج‌ فارس این اداره برگزار کرده و در نظر داریم به مدت چهار شب برنامه جنگ شادی را با هنرمندی اعضای انجمن تئاتر این اداره برگزار کنیم.

پوردوستعلی عنوان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس با موضوع رشادتمندی رزمندگان اسلام، نمایشگاه هنرهای تجسمی از سوی این انجمن برگزار، شب‌شعر، نمایش فیلم‌های سینمایی با مضمون دفاع مقدس در سالن خلیج‌فارس جهت بسیجیان به‌صورت رایگان پخش خواهیم کرد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های فرهنگی در دهه کرامت و هفته دفاع مقدس نشست صمیمی هنرمندان در جوار شهدای گمنام هندیجان خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار