مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شادگان گفت: خدمات مربوط به تسهیلات سربازی در کمیته امداد در قالب معافیت ویا انتقال به نزدیک‌ترین مرکز محل سکونت و کاهش تعرفه خدمت به مددجویان مشمول می‌باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلیل علیزاده، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شادگان بیان داشت: در سال گذشته ۸۰ مورد از افراد تحت حمایت این نهاد با حمایت‌های کمیته امداد خمینی از خدمت سربازی معاف شدند.

وی افزود: کمیته امداد طبق تفاهمنامه‌ای که با سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا منعقد کرده می‌تواند فرزندان مددجویی که سرپرست خانوار ندارند را از خدمت سربازی معاف کند. 

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان بیان کرد: بر اساس قوانین تعیین شده در این زمینه فرزندان پسر زنان سرپرست خانوار و فاقد سرپرست و همچنین فرزندان پسری که سرپرست آنها به علت وضعیت جسمی ضعیف و ناتوان است، می‌توانند از خدمات معافیت سربازی استفاده کنند.

علیزاده در پایان گفت: خدمات مربوط به تسهیلات سربازی در کمیته امداد در قالب معافیت سربازی، انتقال به نزدیک ترین مرکز محل سکونت و کاهش تعرفه خدمت سربازی به مددجویان مشمول این خدمت ارائه می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.