احداث مجتمع قضایی جرایم امنیتی و مواد مخدر در کرمان

معاون برنامه ریزی و توسعه قضایی دادگستری استان کرمان از احداث مجتمع قضایی جرایم امنیتی و مواد مخدر تا پایان سال 97 در کرمان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،مهدی بخشی در حاشیه بازید از مجتمع قضایی مواد مخدر کرمان افزود: این پروژه با هدف توسعه و تجهیز فضاهای اداری و قضایی در راستای گسترش و اجرای عدالت و خدمت رسانی به مردم عزیز کلید خورده است.
مجتمع قضایی جرایم امنیتی و مواد مخدر کرمان سال 1389 توسط رییس کل وقت دادگستری استان در محل بلوار پارک جنگلی جنب ساختمان اداره کل فنی و حرفه ای کلنگ زنی شد.
وی مساحت این بنا را 3هزار و650 مترمربع اعلام کرد و افزود : مجتمع قضایی جرایم امنیتی و مواد مخدر در سه طبقه همکف ،اول ،دوم طراحی گردیده است.
بخشی عنوان کرد: این پروژه تا پایان اسکلت طبقه هم کف اجرا شده بود اما بعلت عدم اعتبار متوقف و از روند اجرایی خارج گردیده بود وبا تلاش شبانه روزی و بی وقفه رییس کل دادگستری استان کرمان در اواخر اسفندماه 1395 موفق به اخذ موافقت نامه با سازمان برنامه و بودجه استان جهت تکمیل پروژه گردید
وی افزود: در همین راستا در اوایل سال جاری برای ادامه عملیات اجرایی قرارداد ،مجدد پیمان منعقد نموده و به حول و قوه الهی امیدواریم که تا اواخر سال 1397 نوید افتتاحییه مجتمع را برای همکاران و همچنین اربابان رجوع داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

مجتمع قضایی جرایم امنیتی و مواد مخدر تا پایان سال 97 احداث می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار