سپاه و بسیج متعلق به همه ی اقشار و احاد جامعه است

فرمانده سپاه ثارالله کرمان،گفت: امیدوارم به فضل الهی آنچه که امروز به عنوان تکلیف و وظیفه برعهده داریم را به نحو احسن انجام دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سردار ابوحمزه با بیان این که سپاه و بسیج متعلق به همه ی اقشار و احاد جامعه هستند، اظهار داشت: درسال های 83 تا 86 توفیق خدمت به مردم استان کرمان را داشته ام و پذیرفتن مجدد مسئولیت در این استان، باعث افتخار است.
وی به آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز که فرصت خدمتگزاری به مردم برای ما فراهم شده است، باید این نعمت را قدر بدانیم و از تمام ظرفیت های موجود برای خدمت خالصانه به مردم برای رضای خداوند استفاده کنیم.
سردار ابوحمزه با اشاره به ویژگی های مردم استان کرمان، گفت: خدمت به این مردم شریف امتحانی است که امیدواریم از آن سربلند بیرون بیاییم .
وی تعامل و ارتباط با سایر مدیران استان را از محورهای کاری خود دانست و گفت: این امر همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.
فرمانده سپاه ثارالله ضمن تشکر از خدمات صادقانه سردار نوری فرمانده سابق سپاه ثارالله استان، گفت: وی قریب 11 سال این مسئولیت خطیر را بر عهده داشت که امیدواریم در آینده هم در راه خدمتگزاری به مردم موفق باشد.
وی با بیان این که احساس امنیت از خود امنیت مهم تر است، اظهارکرد: باید برای ارتقای سطح امنیت و احساس امنیت در مناطق مختلف استان برنامه داشته باشیم تا احساس ناامنی در جامعه به حداقل برسد.
فرمانده سپاه ثارالله مقابله با تهدید نرم در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را از موضوعات مهم امنیتی دانست و گفت: باید برای مقابله با این تهدیدات، فرهنگ اسلامی و نبوی را به معنای واقعی کلمه و با شاخص‌سازی در جامعه پیاده کنیم که این امر در کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی موثر است.
وی با بیان این که تعامل با دستگاه های مختلف استان از جمله دستگاه های امنیتی را شروع کرده ایم، اظهار داشت: پیشگیری و پیش بینی اقدام مهمی است که باید در زمینه مباحث فرهنگی به آن توجه شود.
سردار ابوحمزه با بیان این‌که باید معضلات اصلی استان را به صورت موضوعی و شهرستانی رصد کنیم، به جمع بندی برسیم و برای تمامی آن ها برنامه ریزی کنیم، اظهار داشت: مهم ترین مشکلی که در اقدامات به آن توجه نمی شود، پیامد سنجی است زیرا کمیت به همراه کیفیت و اثر بخشی موثر است.
وی ادامه داد: بنابراین در این خصوص نیاز به برگزاری جلسات تخصصی در حوزه ی فرهنگی و اجتماعی‌ست تا موضوعات بر اساس اولویت رسیدگی شود، ضمن این که باید در این اولویت بندی ها فرمایشات مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهیم تا از دوباره کاری و موازی کاری و اتلاف وقت جلوگیری شود.
سردار ابوحمزه یکی دیگر از مشکلات موجود را فهم مقابله با تهدید و آسیب دانست و افزود: باید با کار فرهنگی و اجتماعی، مشکلات را حل کنیم و آخرین مرحله برخورد انتظامی و امنیتی باشد.
گفتنی است در این دیدار سردار ابوحمزه پیشنهاد نمود که مشکلات مربوط به شهرستان ها در یک همایش مشترک با حضور اعضای شورای تامین آن ها مورد بررسی قرار گیرد و در شورای تامین استان نیز به صورت نوبه ای اعضای شورای تامین شهرستان ها دعوت و وضعیت امنیتی و موانع، چالش ها و مشکلات تبیین و بررسی گردد.

انتهای پیام/ی

یکی  از مشکلات موجود فهم مقابله با تهدید و آسیب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.