ورود قائم مقام وزیر بهداشت به شیراز

قائم مقام وزیر بهداشت برای عیادت دوباره از سانحه دیدگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی وارد شیراز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، در همان روز وقوع حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی، به شهرستان داراب سفر کرده و ضمن نظارت بر روند ارایه خدمات درمانی، از سانحه دیدگان عیادت کرده بود و امروز نیز بار دیگر، برای عیادت دوره از مصدومان، عازم شیراز شد.

قائم مقام وزیر بهداشت در این سفر، از دو مصدوم بستری در بیمارستان نمازی و 6 مصدوم بستری در بیمارستان شهید رجایی، بازدید می کند.

سانحه واژگونی اتوبوس دختران دانش آموز استان هرمزگان، بامداد دهم شهریور، در محور ارتباطی بندرعباس به داراب رخ داد که در این سانحه، 9سرنشین اتوبوس، سر صحنه جان باختند و 34 سرنشین دیگر نیز به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب اعزام شدند که به دلیل وسعت حادثه، یک بخش این بیمارستان به سانحه دیدگان این حادثه اختصاص یافت و تیم پزشکی و درمانی در داراب، برای ارایه خدمات لازم به مصدومان، بسیج شد.

در طی روزهای اخیر، به تدریج مصدومان این حادثه، ترخیص شده اند و هم اکنون، دو بیمار در بیمارستان نمازی و چهار مصدوم نیز در بیمارستان شهید رجایی بستری هستند و خدمات تکمیلی درمانی، به آنان ارایه می شود.
انتهای پیام/ر

سفر دکتر حریرچی به شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار