دیدار نماینده ولی فقیه با پژوهشگران «دانشگاه راه سعادت کشور افغانستان»

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین با جمعی از مسئولان و پژوهشگران «دانشگاه راه سعادت کشور افغانستان» دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در این دیدار گفت : توجه به زیرساخت‌های تفکر و اندیشه دینی در افغانستان بسیار ضروری است و در این مسیر قرآن که مورد قبول همه فرق و مذاهب است سرمایه عظیمی به شمار می‌آید.

وی ، قرآن را مسلم‌ترین منبع دینی معرفی کرد و گفت : اگر حقایق قرآن را جدی بگیریم هیچگاه کفار بر ما مسلط نخواهند شد و مسلمان‌ها منافقانه دست در دست کفر نمی‌دهند.

امام جمعه قزوین در ادامه کشتار بی‌رحمانه مسلمانان در کشورهایی نظیر میانمار و یمن را محکوم کرد و افزود: ظلم علیه انسان‌ها از هر نژاد و ملیت و با هر دینی مورد تأیید اسلام نیست .

امام جمعه قزوین افزود: جهان اسلام نباید در رابطه با فجایع میانمار، یمن و کشتار بی‌رحمانه مسلمانان و حتی غیر مسلمانان سکوت اختیار کند و باید جدیت بیشتری از خود نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با تبریک عید غدیر گفت : محصول غدیر، محصولی بین‌المللی است و آینده جهان با نقشه‌ای ساخته خواهد شد که رسول اکرم (ص) در برکه غدیر ترسیم کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

توجه به زیرساخت‌های تفکر و اندیشه دینی در افغانستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.