جنگ فرهنگی و تفریحی هفته فرهنگی طرقبه و شاندیز

برنامه جنگ فرهنگی هفته فرهنگی طرقبه و شاندیز همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم آغاز و تا فرداشب در مجموعه بازار پدیده شاندیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ جمال شوشتری مدیر واحد بهره برداری بازار پدیده شاندیز افزود: برگزاری استیج‌ها و جنگ‌های شادی در سه روز پایانی هفته فرهنگی طرقبه و شاندیز با همکاری گروه‌های حرفه‌ای هنری، ورزشی و سرگرمی در محل بازار پدیده شاندیز در حال اجرا است.


وی با تاکید بر اینکه این جنگ فرهنگی و هنری باهدف شادی آفرینی و افزایش روحیه و نشاط برگزار شده است ادامه داد: گروه‌های هنری و ورزشی حاضر در این برنامه از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰ در مدت سه شب یاد شده ۱۸، ۱۹ و ۲۰ شهریورماه در بازار پدیده شاندیز جنگ فرهنگی و هنری شادمانه خود را برگزار می‌کنند.

شوشتری مدت زمان برگزاری هر یک از این برنامه‌ها را ۲۰۰تا ۳۰۰ دقیقه عنوان کرد و افزود: برنامه استیج شامل اجرای ترکیبی نمایش‌های زنده سنتی و آیینی، موسیقی، ورزش باستانی، استند آپ کمدی و دیگربرنامه‌های مفرح است.

مسئول برگزاری این مراسم تصریح کرد: این برنامه ویژه در نخستین روز از برگزاری خود با استقبال زائران، گردشگران و ساکنان شهر شاندیز مواجه شده و در آن مطالب مفید، شاد و مفرح مطرح می‌شود.

انتهاییام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.