اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم سبز در کردستان

اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم سبز  با هدف فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی های مردم و در حوزه محیط زیست در کردستان برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عبدالوحیدریاضی فر گفت: این فیلم ها همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی فیلم سبز و در شهرستان های سنندج، سقز، مریوان، قروه و بیجار و برخی روستاهای استان اکران می شود.
وی افزود: برای نخستین بار با توجه به حضور تعداد زیادی از مهمانان و گردشگران در مریوان، فیلم ها و مستندهای برتر جشنواره فیلم سبز در محدوده تفرجگاهی اطراف تالاب زریبار مریوان نیز به نمایش درمی آیند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: این جشنواره مهم ترین رویداد فرهنگی حفظ محیط زیست در منطقه خاورمیانه بوده و بر اساس اعلام دبیرخانه آن ٢٧٨ فیلم خارجی و ۵۲۴ فیلم ایرانی به جشنواره فیلم سبز ارسال شده است. 
ریاضی فر بیان کرد: اکران فیلم های جشنواره برای اساتید دانشگاه و دانشجویان، متخصصین محیط زیست، اعضای انجمن های زیست محیطی، هنرمندان و فیلم سازان استان و برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم ها و اکران فیلم در تعدادی از روستاهای بزرگ استان و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برنامه های ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان کردستان است.
جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران ۱۸ تا ۲۴ شهریور در تهران و همزمان در مراکز استان ها و شهرها، در بیش از ١۵٠ مرکز اکران سینمایی برگزار می شود. 

انتهای پیام/م

نمایش فیلم های منتخب جشنواره فیلم سبز در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.