رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی؛

تکریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء یک وظیفه و تکلیف است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: شهداء الگو‌های عملی ولایت پذیری و ایثار و گذشت برای همگان می‌باشند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام حکمتی  در مراسم تجلیل از خانوده‌های معظم شهداء پلیس شهرستان نیشابورافزود: تکریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء والامقام یک وظیفه و تکلیف است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه نیشابور در زمان دفاع مقدس و تقدیم بیش از ۲۳۰۰ شهید و سرداران گرانقدری نظیر شوشتری، قاجاریان، منصوری گفت::امروزه به برکت خون شهداء و مقاومت ملت بزرگ ایران و صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهداست که این انقلاب دوام یافته و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به عنوان الگو مورد استقبال دیگر کشور‌ها قرار گرفته است.

حجت الاسلام حکمتی پورافزود: شهداء الگو‌های عملی ولایت پذیری و ایثار و گذشت برای همگان هستند و گام برداشتن در مسیر شهداء یک افتخار و ارزش است چر اکه الگوی عملی ما امام حسین و یاران باوفایش هست که تا پای جان در دفاع از ارزش‌ها ایستادگی و در مقابل ظلم و ستم جان فشانی کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با تقدیر ازهمدلی و همراهی مسئولان شهرستان و برگزار کنندگان این مراسم تصریح کرد: هدف ار این گونه مراسمات اشاعه و گسترش نقش شهدای عظیم الشان در ایجاد امنیت و اقتدار ملی و احیاء و ترویج خط سرخ شهادت در جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: امروزه هدف اصلی دشمنان از بین بردن اعتقادات، باور‌های دینی و دور کردن نسل جوان از فرهنگ ناب اسلامی است لیکن آن چه مهم است این است در کشور ما با وجود نعمت ولایت تمام این توطئه‌ها خنثی و نقش برآب خواهد شد.

 
انتهای پیام س. ح.
 

برگزاری مراسم تجلیل از خانوده‌های معظم شهداء پلیس شهرستان نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.