آماده سازی مدارس نیازمند همکاری مسئولان

مدیر آموزش و پرورش آبادان همکاری مسئولان را برای آمادگی کامل مدارس خواستار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛شهبازی فرماندار ویژه آبادان در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: تلاش و همکاری برای ارتقاء سطح کیفی آموزش و پرورش  از وظایف اصلی مسئولان شهرستان است.

 عزیزالله شهبازی با اشاره به جایگاه ویژه آموزش و پرورش افزود:سرنوشت ،آموزش و پرورش 54هزار دانش آموز شهرمان باید با برنامه ریزی های دقیق و مدون مدیریت شود.

وی با تاکید بر وظایف مسئولان شهرستان برای کمک به مدارس و آموزش و پرورش ، هزینه درست کمک های خیرین و ارگان ها را از مسئولان آموزش و پرورش خواستار شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان نیز از آماده سازی مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی گفت و گفت: برای آمادگی کامل مدارس نیازمند همکاری مسئولان شهرستان هستیم .

اعظم قاسمی زاده همچنین از تلاش نماینده های مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی برای برطرف کردن مشکل کمبود نیروی انسانی قدردانی کرد و افزود: امیدورایم تا آغاز سال تحصیلی این مشکل تا حدودی حل شود.

بررسی وضعیت انشعاب های آب و برق مدارس ، اختصاص نیافتن بودجه امسال نوسازی مدارس تاکنون و بررسی مشکلات در راستای آماده سازی مدارس برای استقبال از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید از دیگر مباحث این نشست بود .

انتهای پیام/د

آماده سازی مدارس آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.