بازدید امیر قطر از پایگاه هوایی العدید+ تصاویر

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی برای نظارت بر عملکرد نیروی هوایی و مرکز عملیات هوایی مشترک فرماندهی آمریکا در خاورمیانه، از پایگاه هوایی العدید قطر بازدید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، روز دوشنبه در چارچوب نظارت بر عملکرد نیروی هوایی و مرکز عملیات هوایی مشترک فرماندهی آمریکا در خاورمیانه، از پایگاه هوایی «العدید» بازدید کرد.

امیر قطر از راهبرد‌های نیروی هوایی این کشور به ویژه نیروی پدافند هوایی و واحد‌های فرماندهی -که اخیرا به آن افزوده شده است- مطلع شد. او از برخی هواپیما‌های جنگی و ترابری و نیز برخی تجهیزات نظامی هوایی دیدن کرد.

بازدید امیر قطر از پایگاه هوایی العدید+ تصاویر

خبرگزاری رسمی قطر گزارش داد امیر این کشور از طرح عملیات هوایی و مسئولیت‌ها و ماموریت‌های انجام شده نیروی هوایی قطر، مطلع شد.

تمیم بن حمد آل ثانی در این بازدید، با «جفری هاریگان»، فرمانده نیروی هوایی آمریکا در خاورمیانه و نظامیان آمریکایی، دیدار کرد. دو طرف درباره همکاری نظامی مشترک و مبارزه با تروریسم گفتگو کردند.

بازدید امیر قطر از پایگاه هوایی العدید+ تصاویر

پایگاه نظامی هوایی العدید یکی از مهمترین پایگاه‌های آمریکا در منطقه خلیج فارس است. این پایگاه در حدود ۳۰ کیلومتری جنوب غرب دوحه قرار دارد.

انتهای پیام/

امیر قطر از پایگاه هوایی العدید بازدید کرد+ تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۰۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
خبریه .قطر داره چیکار میکنه .
آخرین اخبار