وثوق احمدی: رای پرونده ژوزه به دستمان نرسیده است

سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت: باشگاه پرسپولیس هنوز رای پرونده مانوئل ژوزه را به فدراسیون فوتبال ارسال نکرده است.

روزبه وثوق احمدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت پرونده ژوزه و دستیارانش گفت: باشگاه پرسپولیس هنوز رای پرونده ژوزه را به فدراسیون فوتبال ارائه نداده است تا از جزئیات این پرونده اطلاع پیدا کنیم. 

او ادامه داد: نامه دیگری روز گذشته به باشگاه پرسپولیس ارسال کردیم و خواهان ارسال رای پرونده ژوزه شدیم. به هر حال تا زمانی که حکم را نبینیم امکان اظهار نظر در این موضوع وجود ندارد.

سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درباره آخرین مهلت تراکتورسازی برای پرداخت بدهی هایش بیان کرد: باشگاه تراکتورسازی پرونده های زیادی در فیفا دارد و حکم جدیدی از فیفا در مورد پرونده های تراکتورسازی دریافت نکردیم.

وثوق احمدی درباره اینکه تراکتورسازی ها مهلت 2 ماهه برای پرداخت بدهی های خود دارند تصریح کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم و فیفا به صورت مستقیم با باشگاه تراکتورسازی مکاتبه می کند و شاید کمیته انضباطی فیفا مهلت دو ماهه به تراکتورسازی داده باشد.

او در پایان درباره اینکه مهلت باشگاه های آسیایی برای پرداخت بدهی هایشان تمدید می شود یا نه! خاطر نشان کرد: به نظر نمی رسد این مهلت تمدید شود و باشگاه ها در زمان مقرر باید تکلیف بدهی های خود را مشخص کنند تا با محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا مواجه نشوند.

انتهای پیام/

ضرب الاجل باشگاه های آسیایی برای تعیین تکلیف بدهی ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار