مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) آذربایجان غربی؛

بیست و سومین دوره جشن ملی عاطفه ها با شعار مهر در انتظار همدلی برگزار می شود

این جشن طی ۲ دوره بوده که دور اول آن برگزار شده و دور دوم آن ۱۹ مهر برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) آذربایجان غربی، گفت: در دور اول این جشن ۲۳۵ هزار پاکت جشن عاطفه ها در بین هزار و ۴۰۰ دانش آموز و دانشجو توزیع شد.

وی، با اشاره به برگزاری دور دوم جشن عاطفه ها اظهار داشت: پیش بینی می شود در دور دوم جشن عاطفه ها کمک های هم استانی ها تا سقف ۳۵ میلیارد ریال برسد که این مبلغ از یک هزار و ۵۰۰ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی و ۲۵۰ هزار پاکت پیش بینی شده محقق می شود.

سهندی، با اشاره به عملکرد کمیته امداد استان در سال ۹۵ بیان کرد: آمار عملکرد جشن عاطفه های سال گذشته ۱۹ میلیارد ریال برآورد شد که ۴ میلیارد ریال آن نقدی، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالا، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مراکز نیکوکاری و ۲ میلیارد ریال نیز از طریق کمک های مستقیم خیرین به دانش آموزان بوده است.

 وی افزود: تعداد پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی استان در سال گذشته نیز یک هزار و ۲۱۸ پایگاه بوده که ۵۷ پایگاه ثابت در میادین و میعادگاه های نماز جمعه استان، ۶۵ پایگاه سیار، یک هزار و ۶۷ پایگاه مستقر در مدارس و ۲۹ پایگاه در مراکز نیکوکاری مشغول به فعالیت بودند.

 

انتهای پیام/ع                  

برگزاری بیست و سومین دوره جشن ملی عاطفه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.