جلسه مناسب سازی لرستان:

مسئولین به مبلمان شهری بیشتر توجه کنند

جلسه مناسب سازی صبح امروز در محل سالن شماره یک ساختمان مرکزی استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جلسه مناسب سازی صبح امروز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار وبا حضور فرمانداران و شهرداران استان در محل سالن شماره یک ساختمان مرکزی استانداری برگزار شد.

در این جلسه اصلانی با قدر دانی از تلاش شهرداران و فرمانداران استان در توجه جدی به امر مناسب سازی شهرهای لرستان گفت: توجه به مقوله رعایت حقوق شهروندی باید بیش از پیش مورد توجه جدی قرار گیرد.

 وی با بیان اینکه ظرف سه سال گذشته کارهای خوبی در بخش مناسب سازی در شهرهای استان انجام گرفته است اما کافی نیست افزود: کلیه شهرداران استان مکلفند از صدور پایان کار برای افراد حقیقی و یا حقوقی که مقررات مناسب سازی را رعایت نکنند خودداری نمایند.

اصلانی اضافه کرد: چنانچه شهرداری به این مصوبه توجه ننماید برابر قانون با وی برخورد خواهد شد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه مناسب سازی شهرها به گونه ای باید باشد که حرمت جانبازان سرافراز و معلولین گرامی در دسترسی مناسب به اماکن عمومی شهرها لحاظ شود افزود: فرمانداران شهرهای استان نیز باید با تشکیل جلسات کمیته مناسب سازی در هر شهر به این مهم توجه ویژهای نمایند.

وی با اظهار گلایه از عدم توجه شهرداران از نقطه نظرات علمی اساتید دانشگاه های استان در راستای مبلمان شهری تصریح کرد: اگر شهرداران ارتباط خود را با دانشگاه های استان برقرار کنند بدون شک از این پس شاهد مبلمان شهری مناسبی در شهرهای استان خواهیم بود.

گفتنی استان لرستان در سال گذشته در بخش مناسب سازی شهرها رتبه اول کشور را کسب کرد.

انتهای پیام / د

شهرداران به مناسب سازی و مبلمان شهری توجه کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.