مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی ؛

نوسازی 7 مدرسه با آغاز سال تحصیلی جدید در آذربایجان غربی

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 7 مدرسه استان در قالب 40 کلاس درسی بازسازی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد   ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی  گفت: بیش از 2 هزار 400 مدرسه به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شده اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: 21 هزار و 57 کلاس درس در آذربایجان غربی وجود دارد که از این تعداد 384 کلاس کانکسی و 312 کلاس خشت و گلی در این استان وجود دارد که باید با کلاس درسی استاندارد جایگزین شود.

قهرمان رحمانی با اشاره به تجهیز کلاس های درس به سیستم گرمایشی استاندارد با آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: امسال 2 هزار و 486 مدرسه در قالب 7 هزار و 46 کلاس درس استان با اعتباری بالغ بر 293 هزار و 230 میلیون ریال به سیستم گرمایشی استاندارد تجهیز شده اند.

وی ادامه داد: در سال جاری 2 هزار و 887 کلاس درس در قالب یک هزار و 526 پروژه به سیستم گرمایشی برقی و 4 هزار و 159 کلاس در قالب 960 پروژه به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز شده اند.

رحمانی با بیان اینکه برای نوسازی و بازسازی مدارس استان تاکنون 60 میلیارد ریال  اعتبار هزینه شده است افزود: با آغاز سال تحصیلی با اجرای طرح تخریب و بازسازی از اول، 7 مدرسه در قالب 40 کلاس درس در شهرستان های خوی،بوکان،سلماس،سردشت،ماکو نوسازی شده است.

وی گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حادثه ای نظیر شین آباد پیرانشهر، امسال استاندارد سازی یک هزار و 62 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال دردستورکار قرارگرفته است.

 

انتهای پیام/ع

 تجهیز بیش از 2 هزار مدرسه به سیستم گرمایشی استاندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.