مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان در مانور تب کریمه کنگو کوهدشت:

ضروری بودن اجرای مانور‌ها بطور منظم و مستمر در شهرستان‌ها

اجرای مانور‌هایی پدافند غیرعامل جهت مقابله با تهدیدات و بحران‌های پیش رو در لرستان امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت در جریان برگزاری مانور دورمیزی و عملیات تب کریمه کنگو که در محل فرمانداری شهرستان کوهدشت، روستای پریان و همچنین کشتارگاه دام آن شهرستان برگزار شد گفت: با اینکه تاکنون مورد مشکوکی در شهرستان کوهدشت از این بیماری مشاهده نشده با این حال نیاز است تا آموزش و اطلاع رسانی بیشتری از طریق رسانه‌ها و پوشش خبری به مردم صورت گیرد.

وی اضافه کرد اجرای این دست از مانور‌ها بعنوان یک اقدام پیشگیرانه و مهم تلقی می‌شود و همچنین ایشان راه اندازی بخش پیش سرد کشتارگاه‌ها را عامل مهمی در جهت پیشگیری و مبارزه با این بیماری دانست.

در ادامه سیف مدیر کل پدافند غیرعامل مهمترین بحث پدافند غیرعامل جهت مقابله با تهدیدات و بحران‌های پیش رو در لرستان را ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی عملیاتی برشمرد و اجرای مانور‌هایی از این دست را بطور منظم و مستمر در سطح شهرستان‌ها را امری ضروری دانست.

وی در ادامه گفت: در صورت اجرای مانور‌هایی که همه دستگاه‌های ذیربط شهرستان در آن شرکت داشته باشند قدرت مقابله با بیماری‌ها و کاهش خسارات ناشی از آن‌ها قابل توجه خواهد بود.

در ادامه و پس از پایان مانور دورمیزی، در روستای پریان و کشتارگاه دام شهرستان کوهدشت عملیات اجرایی مانور با حضور تیم‌هایی از دستگاه‌های ذیربط شهرستان و استان انجام شد.

انتهای پیام/ د 

اجرای مانور‌های پدافند غیرعامل به طور منظم  در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار