بانوی فعال قرآنی لرستان؛

حضور لرستان در جمع داوران مسابقات سراسری قرآن اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی: مهتاب عیدی، از بانوان فعال قرآنی لرستان به‌عنوان استاد راهنما در جمع داوران چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف حضور دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ چهلمین دوره مسابقات سراسری اوقاف و امور خیریه در بخش بانوان به میزبانی استان آذربایجان غربی در ارومیه در حال برگزاری است که مهتاب عیدی، از بانوان فعال قرآنی لرستان به‌عنوان استاد راهنما در جمع داوران چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف حضور دارد.

داوران این مسابقات متشکل از چهار تیم داوری شامل داوران رشته حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء و ترتیل، رشته حفظ کل و قرائت، رشته مدیحه‌سرایی و دعاخوانی، رشته معارف، است.

در هر رشته نیز یک نفر به‌عنوان سرپرست هیئت دوران و یک نفر نیز به‌عنوان استاد راهنما شرکت دارد.

داوران رشته حفظ کل و قرائت در بخش صوت خانم‌ها کریم‌زاده و نافذکلام، در بخش لحن خانم‌ها راضیه جمالی و ایمان صحاف، در بخش وقف و ابتدا خانم‌ها عچرش و خان‌بابا، در بخش تجوید خانم‌ها الماسی و نیاورانی، در بخش حُسن حفظ خانم‌ها مسلمی و افخمی، سرپرست هیئت داوران خانم نظری و استاد راهنما مهتاب عیدی است.

لازم به ذکر است از استان لرستان در بخش بانوان تعداد هفت نفر از منتخبان مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه شنبه، ۱۸ شهریورماه جاری به مرحله سراسری این دوره از مسابقات قرانی اعزام شده‌اند که این متسابقین در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن، معارف، و دعاخوانی شرکت دارند.

انتهای پیام/ د

حضور بانوی فعال قرآنی لرستان در جمع داوران مسابقات سراسری قرآن اوقاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار