عضو انجمن رادیولوژی:

وزارت بهداشت، جامعه رادیولوژی را به حد انفجار رسانده است

برفه‌ای گفت: جامعه رادیولوژی به خاطر سیاست‌های وزارت بهداشت دچار چالش فراوان شده و به حد انفجار رسیده است.

وزارت بهداشت، جامعه رادیولوژی را به حد انفجار رسانده استبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود برفه‌ای متخصص رادیولوژی و عضو انجمن رادیولوژی ایران عصر امروز در نشست خبری که در حاشیه نمایشگاه ایران فارما در مصلی تهران برگزار شد اظهار کرد: جامعه رادیولوژی به خاطر سیاست‌ها دوستانمان در وزارت بهداشت دچار چالش فراوان شده و به حد انفجار رسیده است.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی ما تنها مسائل مادی نیست و بهتر است وزارت بهداشت نسبت به همکارانشان بهایی داده و از نظرات آن‌ها استفاده کنند اظهار کرد: اگر وزارت بهداشت از نظرات همکاران من در رشته رادیولوژی استفاده کند به هیچ وجه تعارضی بین ما پیش نمی‌آید و اگر درهای وزارت بهداشت به روی ما گشوده شود ما از همکاری با وزارت بهداشت استقبال می‌کنیم.

برفه‌ای تأکید کرد: وقتی که سیاست‌ها طوری است که جواب ما را با توهین و روش‌های نادرست می دهند ما مجبوریم برای بیان انتقاد‌ها به کف خیابان بیاییم اما اگر درهای وزارت بهداشت به روی انجمن‌ علمی باز باشد این اقدامات صورت نمی‌گیرد.

متخصص رادیولوژی و عضو انجمن رادیولوژی ایران ادامه داد: ما از همکاری با وزارت بهداشت استقبال می‌کنیم و امیدواریم وزیر بهداشت نیز انتقادهای ما را مورد توجه قرار داده و در خصوص تعرفه‌گذاری‌ها با ما مشورت کند.

انتهای پیام /

انفجار جامعه رادیولوژی با سیاست‌های وزارت بهداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار