فرماندار شهرضا اعلام کرد:

آمار قتل در شهرضا به صفر رسیده است

فرماندار شهرضا گفت: حدود دو سال است آمار قتل در شهرضا به صفر رسیده است و این امر مرهون تلاش‌های دادگستری و نیروی انتظامی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن گلابی عصر امروز در آئین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرضا که در محل فرمانداری شهرضا برگزار شد با بیان اینکه مجموعه دستگاه قضا وظیفه‌اش گسترش عدالت است، اظهار داشت: دادگستری مرجع اصلی رسیدگی به تظلم است و باید در این مسیر تنها با هدف رضای خدا و ستاندن حق مظلوم از ظالم قدم برداشت.

وی با تقدیر از زحمات دادستان سابق شهرضا، افزود: دادستان سابق شهرضا در طول مدتی که در شهرستان خدمت می‌کرد تعامل خوبی را با مدیران شهرستان برقرار کرد.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه امنیت شهرستان مرهون تلاش‌های شورای تأمین، نیروهای نظامی و انتظامی و دادگستری و دادستانی است، گفت: دستگاه قضایی با ناامنی‌ها و ناهنجاری‌های مربوط به جامعه بدون افراط و تفریط برخورد قاطعانه می‌کند و دادستان در این مسیر وظیفه سنگینی دارند.

وی با بیان اینکه وجود قاضی‌های حاذق که بتوانند تصمیمات فوری در مواقع حساس بگیرند بسیار مهم است، عنوان کرد: دادستان باید ارتباط و تعامل خوبی با ادارات و ارگان‌ها داشته باشد تا کارها به خوبی انجام شود.

گلابی با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش عمومی در سایه اجرای عدالت به دست می‌آید، تصریح کرد: حدود دو سال است آمار قتل در شهرضا به صفر رسیده و این امر مرهون دادگستری و نیروهای انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و دادگستری مکمل همدیگر هستند، اضافه کرد: هر شغلی سخت است اما یکی از سخت‌ترین شغل‌ها قضاوت است، تصمیمات قاضی نباید بر اساس احساسات باشد باید براساس قانون عمل کند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه برای برقراری امنیت و عدالت باید دست به دست همدیگر دهیم، گفت: ما باید بیشتر تلاش کنیم چرا که مدیون این مردم هستیم و هر چقدر هم خدمت‌رسانی کنیم باز هم نمی‌توانیم دین خود را ادا کنیم.

گفتنی است در این مراسم کوروش کریم‌زاده دادستان عمومی و انقلاب سابق تکریم و محمد محسنی اژیه به عنوان دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان شهرضا منصوب شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار