فتاحی: برنامه های تیم ملی و پرسپولیس تداخلی با هم ندارند/ زمان برگزاری دربی 85 مشخص نیست

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: برنامه تیم ملی مشکلی برای بازی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به وجود نمی آورد.

سعید فتاحی در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تداخل بازی های پرسپولیس با برنامه تیم ملی اظهار کرد: برنامه تیم ملی مشکلی برای بازی های پرسپولیس به وجود نمی آورد چرا که از قبل پیش بینی صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را کرده بودیم.

او ادامه داد: طبق برنامه، پرسپولیس باید در روز 4 مهرماه به مصاف الهلال عربستان برود و با توجه به اینکه این بازی همزمان  با دیدار سرخپوشان پایتخت مقابل صنعت نفت آبادان است ، براین اساس این بازی را به تعویق انداختیم.

فتاحی تصریح کرد: بازی برگشت پرسپولیس برابر الهلال عربستان هم با دربی 85 همزمان است، براین اساس زمان دربی 85 را تغییر می دهیم.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر درباره بازی جام حذفی پرسپولیس برابر نفت تهران گفت: نگرانی بابت این موضوع هم وجود ندارد و برنامه ریزی انجام می دهیم تا پرسپولیس مشکلی برای این دیدار نداشته باشد.

فتاحی در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس نماینده کشورمان در آسیا است و همکاری های لازم را با این تیم انجام می دهیم تا با خیالی راحت به مصاف الهلال عربستان برود.

زمان برگزاری دربی در 9 آبان رسمیت ندارد

با توجه به صعود تیم فوتبال پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی دربی که قرار بود 26 مهر ماه سال جاری برگزار شود ،به تعویق افتاد و قرار است سازمان لیگ پس از دیدار پرسپولیس و الهلال زمان برگزاری دربی هشتاد و پنجم را مشخص کند .

فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه دربی هشتاد و پنجم در چه تاریخی برگزار می شود گفت:از ابتدا اعلام کرده بودیم که در صورت صعود تیم فوتبال پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی زمان برگزاری دربی هشتاد و پنجم تغییر می کند اما هنوز زمان مشخصی برای انجام این بازی در نظر نگرفتیم و به طور حتم پس از مشخص شدن زمان بازی آن را در خروجی سایت سازمان لیگ قرار می دهیم .

او درباره اینکه زمان دربی هشتاد و پنجم روز 9 آبان اعلام شده افزود:این تاریخ صحت ندارد و این موضوع پیش بینی های صورت گرفته است و رسمیت ندارد.

انتهای پیام/

واکنش سازمان لیگ به تداخل بازی های پرسپولیس با برنامه تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار