محمودی: تا لحظه آخر تسلیم نشدیم / «معروف» ستاره میدان بود

کارشناس والیبال ایران گفت: این که تا آخرین لحظه تسلیم نشدیم بسیار خوشحال کننده است و باید بگویم که سعید معروف ستاره این بازی بود.

محمودی: تا لحظه آخر تسلیم نشدیم / «معروف» ستاره میدان بودبهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل امریكا در دومین روز رقابت‌های والیبال قهرمان بزرگ جهان، گفت: باید به همه مردم ایران این پیروزی دلچسب را تبریك بگویم. امریكا تیم كاملی مقابل ما داشت و این یعنی ما به یك پیروزی خوب و بزرگ رسیدیم.

وی ادامه داد: در مسابقات لیگ جهانی تیم ملی با برخی آسیب‌دیدگی‌ها دست و پنجه نرم می‌كرد و بازیكنان به شرایط بدنی ایده‌آل نرسیده بودند. این در حالی است كه در این رقابت‌ها بازیكنان آماده‌تر هستند زیرا مدت زمان بیشتری تمرین كرده و از آسیب‌دیدگی‌هایی كه داشتند نیز تا حد زیادی دور شده‌اند.

بهنام محمودی در ادامه اضافه كرد: تصور من این است كه تیم ایران در مسابقات ژاپن توانایی این را دارد كه روی سكو برود و اولین سكوی جهانی خود را تصاحب كند.

این كارشناس والیبال به نقش موثر معنوی‌نژاد در این پیروزی اشاره كرد و گفت: این بازیكن جوان و آینده‌دار است و به اعتقاد من اگر روند خوب خود را حفظ كند بتواند نزدیك به 10 سال در سطح اول والیبال جهان بدرخشد. او امروز نشان داد كه چقدر توانمند و موثر است.

محمودی در ادامه گفت: به اعتقاد من بهترین بازیكن دیدار با آمریكا سعید معروف بود. بازیكنی كه فارغ از بُعد فنی از لحاظ روانی به عنوان یك كاپیتان توانست تیم را مدیریت كند و از منظر انگیزشی بسیار موثر و كارآمد بود. بازیكنان ایران تا آخرین لحظه تسلیم نشدند و بخشی از این روحیه از سوی كاپیتان به بازیكنان القا شده بود.

این كارشناس والیبال درباره دیدار با برزیل گفت: بازیكنان خودشان را پیدا كرده‌اند و حالا با دو پیروزی راهی سومین بازی خود می‌شوند آن هم در شرایطی كه از نظر روحی در شرایط ایده‌آلی هستند. البته این را نباید از یاد برد كه برزیل تیمی بسیار قدرتمند است ، بازیكنان خوب و آماده‌ای دارد و كار را برای هر حریفی سخت می‌كند.  با این حال من اعتقاد دارم تیم ایران برای پیروزی در این مسابقه چیزی از برزیل كم ندارد.

بیشتر بخوانیم:

ایران 3 – آمریكا 2 / تعظیم آمریکا مقابل دلاوران والیبال ایران

عبادی‌پور امتیازآورترین بازیكن میدان شد

سرمربی تیم والیبال آمریکا:آماده تر از لیگ جهانی برابر ایران ظاهر می شویم/عاشق ایرانی ها هستم

انتهای پیام/

اظهارات بهنام محمودی بعد از پیروزی ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
دمتون. گرم!
آخرین اخبار