مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان:

واگذاری مسئولیت کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین به عتبات عالیات

مسئولیت کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین به عتبات عالیات واگذاری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان از واگذاری مسئولیت کمیته اسکان، تغذیه و جمع‌آوری کمک‌های مردمی ستاد اربعین به ستاد بازسازی عتبات عالیات خبرداد و گفت: اربعین حسینی نوعی روشنگری است و ما در این حرکت با محتویات و درون آن کار داریم نه با مسائل ظاهری و شکلی که استکبار جهانی نیز از همین حرکت ترس دارد.

 اصغر حقی‌پور، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان، با اشاره به این‌که ستاد اربعین حسینی با مسئولیت وزارت کشور تشکیل شده است، گفت: ستاد عتبات عالیات مسئولیت کمیته اسکان، تغذیه و جمع‌آوری کمک‌های مردمی را عهده‌دار شده است

وی با اشاره به این‌که در اربعین حسینی شاهد جمعیت‌های میلیونی شامل مردم شیعه و سنی و اقلیت‌های مذهبی هستیم، گفت: تاکنون ۷هفت موکب برای برپایی در خارج از کشور ثبت‌نام کرده و شناسنامه فعالیت آنها صادر شده است.

حقی‌پور مراسم اربعین حسینی را نوعی روشنگری دانست و اظهارکرد: ما در این حرکت با محتویات و درون آن کار داریم نه با مسائل ظاهری و شکلی که استکبار جهانی نیز از همین حرکت ترس دارد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: در این حرکت جای منیت نیست بلکه جایی است که حسین بن علی(ع) مطرح است پس باید تمام توان خود را بدون منیت به کار ببندیم.

انتهای پیام/ د

مسئولیت کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین به عتبات عالیات واگذار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.