جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

حضور بیش از ۷ میلیون نفر در راهیان نور/تجلیل از خادمان راهیان نور استان فارس

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پارسال افزون بر ۷ میلیون نفر در راهیان نور حضور داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آئین تجلیل از خادمان راهیان نور استان فارس بعد از ظهر امروز با حضور سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راهیان نور به مثابه یک فناوری برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده است، گفت: حضور شما خادمان شهدا در عرصه انتشار ارزش‌های دفاع مقدس یک توفیق است و این مسئله را همواره پیش روی خودتان داشته باشید که هر کاری انجام می‌دهید برای خدا باشد.

وی با بیان اینکه راهیان نور حلقه وصل امت و ارزش‌ها است، تصریح کرد: دفاع مقدس الگویی برای همه نسل‌ها و عرصه‌ای برای تربیت جوانان است و علاوه بر این‌ها امروز شاهد افزایش چشمگیر حضور زائران غیر ایرانی در راهیان نور هستیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اعزام ۸۰ هزار نفر از استان فارس به راهیان نور طی یک سال، ادامه داد: پارسال افزون بر ۷ میلیون نفر توفیق حضور در راهیان نور را داشتند که ۸۰ درصد آن‌ها برای نخستین بار در کربلای ایران حضور یافتند.

وی با بیان اینکه همراه شدن یک خادم‌الشهید با هر کاروان از ابتکارات استان فارس بوده است، اضافه کرد: در زمینه راهیان نور شاهد رشد بسیار خوبی در فارس بوده‌ایم و این استان با تربیت ۴ هزار خادم‌الشهید در کشور زبانزد است و از ابتکارات فارس در سایر استان‌ها الگوبرداری می‌شود.

فضلی افزود: راهیان نور مهمانی شهدا و حج بصیرتی است، و دفاع مقدس، شهدا و راهیان نور به هیچ گروه و صنفی وابستگی ندارند و متعلق به همه مردم از همه سلایق هستند.

انتهای پیام/ن

آئین تجلیل از خادمان راهیان نور استان فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار