شهروندخبرنگار مازندران؛

گودال های بر جای مانده در شهرک فرهنگیان + فیلم

شهروندخبرنگار ما با گلایه از حفر گودال در خیابان های شهرک فرهنگیان شهر پل سفید توسط شرکت آب و فاضلاب،این فیلم را ثبت کرده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛  حفر گودال در خیابان های شهرک فرهنگیان شهر پل سفید توسط شرکت آب و فاضلاب پس از گذشت چند ماه و بی توجهی نسبت به ترمیم آن،سوژه خبری شهروندخبرنگار ما شده است.

منبع: قاسم - پل سفید

 
 
 
 
 
 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۸
سلام بعد از دو سال هنوزم همون شکل مانده امروزهمون تاریخ ولی سال ۹۸ هست
Iran (Islamic Republic of)
روابط عموی شرکت آب وفاضلاب شهری مازندراان
۰۹:۲۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
با توجه به درج فیلمی کوتاه در خصوص " حفر گودال در خیابان های شهرک فرهنگیان شهر پل سفید و انتقاد از عدم توجه شرکت آب وفاضلاب نسبت به ترمیم آن" که مورخ 96/6/23 در بخش شهروند خبرنگار سایت باشگاه خبرنگاران جوان منعکس شد ، ضمن قدردانی از بردباری ساکنان این منطقه به استحضار می رساند:
خیابان شهرک فرهنگیان در نقاط مرتفع شهر پل سفید واقع شده است از آنجایی که شهرداری در حال احداث پروژه سد بتنی است، لوله های انتقال آب به دلیل رانشی بودن زمین از مسیر اصلی خود منحرف شده، بنابراین شرکت آب وفاضلاب بعد از دپوی خاک و سنگ ریزی خیابان مذکور توسط شهرداری در حال جابجایی خطوط انتقال آب است و آسفالت منطقه بر عهده همکاران محترم شهرداری این شهر می باشد.
از آنجایی که خاک این منطقه سست و رانشی است نیاز به تثبیت شدن دارد که بعد از اجرای عملیات تثبیت خاک، عملیات آسفالت این خیابان از سوی شهرداری محترم انجام می شود .
روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران
آخرین اخبار