دیدار رییس رسانه ملی با آیت ا.. مظاهری

رییس سازمان صداوسیما در اصفهان با آیت الله مظاهری از مراجع تقلید دیدار وگفتگو کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان امروز در دیدار رئیس رسانه ملی با اشاره به حساسیت کار در صداوسیما گفت: کار صداوسیما از حساس ترین کارهاست و همان طور که امام خمینی(ره) تاکید کردند صداوسیما یک دانشگاه بزرگ است و باید مردم را با اسلام عزیز و نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش پیوند دهد.
 
وی در این دیدار به جنگ تمام عیار فرهنگی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: صداوسیما،سنگین ترین مسئولیت را در این جنگ فرهنگی برعهده دارد و باید مقابل هجمه های رسانه های معاند با قدرت بایستد، پاسخ آن ها را بدهد و برنامه های مناسب و جذاب با رعایت مبانی اسلامی برای مردم تهیه کند.
 
رئیس حوزه علمیه اصفهان با قدردانی از تلاش های صداوسیما در عرصه جنگ فرهنگی گفت: توجه به فیلم ها و سریال هایی که از تلویزیون پخش می شود و تاکید ویژه به رعایت حدود شرعی و اسلامی همواره باید مورد توجه مدیران رسانه ملی قرار گیرد.
 
آیت الله مظاهری افزود: صداوسیما به عنوان دانشگاه نظام اسلامی  باید روی تقویت اسلام به صورت ویژه کار کند، اعتقادات مردم را بالا ببرد، احکام را ترویج کند و اخلاق عملی را به مردم یاد بدهد.
 
رئیس حوزه علمیه اصفهان در پایان به اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه فرهنگی تاکید و اظهار کرد: رسانه ملی باید فرمایشات دقیق و عمیق رهبر انقلاب را چراغ راه خود قرار دهد و در این مسیر تلاش ویژه کند.
 
رییس رسانه ملی نیز در این دیدار که در دفتر آیت الله مظاهری برگزار شد به کار سخت رسانه ملی در فضای رسانه ای امروز جهان اشاره کرد و افزود: به جرات می شود گفت که هیچ کشوری در عرصه رسانه شرایط امروز صداوسیما را ندارد چراکه از یک طرف باید سلایق و علایق متنوع و متکثر مردم را تامین و از سوی دیگر در مقابل هجمه های فراوان دشمنان خود با ابزارهای نوین رسانه ای امروز، ایستادگی کند.
 
دکتر علی عسکری ،مخاطرات برنامه های ماهواره ای و فضای مجازی عصر کنونی را پیچیده توصیف و تصریح کرد: اراده رسانه ملی حضور جدی در عرصه فضای مجازی است  و زمینه های حضور موثر در این فضا با برنامه ریزی  دقیق و تلاش مستمر همکاران در حال فراهم شدن است و در آینده نزدیک این کار عملیاتی خواهد شد.
 
رییس صداوسیما به آغاز جریان مستمر سریال سازی اشاره کرد و افزود: ما هنوز در زمینه ساخت سریال های کیفی به نقطه مطلوب نرسیده ایم اما بسیار امیدواریم با تلاش همکاران و برنامه سازان بتوانیم کیفیت سریال ها را بالا ببریم.  
 
انتهای پیام/م

 صداوسیما به عنوان دانشگاه نظام اسلامی باید روی تقویت اسلام به صورت ویژه کار کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.