هفته ششم لیگ برتر فوتبال؛

تراکتورسازی ۱ - سیاه جامگان ۱ / تساوی شاگردان یحیی و میثاقیان در تبریز + فیلم

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سیاه جامگان در ورزشگاه یادگار امام تبریز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سیاه جامگان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد.

داور: رضا مهدوی کمک داوران: بابک داوری و اسد حاج محمدی

تراکتورسازی:

فرزین گروسیان، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، محمدرضا مهدی زاده، محمدرضا آزادی، فرزاد حاتمی، فاخر تهامی، محمد نادری، مهدی شریفی، محمد مسلمی پور و علی طاهران
سرمربی: یحیی گل محمدی

سیاه جامگان:

حسن عین افشار، رضا شریفی، کیوان امرایی، مصطفی احمدی، کریم احمدی، محمد مهدی عسگری،محسن آقایی، میر هانی هاشمی، روح الله سیف الهی، حسین بادامکی و پیام ملکیان
سرمربی: اکبر میثاقیان

 دیدار دو تیم از ساعت 19 آغاز شد.

در دقیقه 8 مهدی شریفی با فراری 30 متری از پشت محوطه جریمه ضربه‌اش را زمینی به سمت دروازه عین افشار نواخت که توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

در دقیقه 14 حرکت کیوان امرایی از سمت راست دفاع تراکتورسازی و ارسال زمینی او پیش از ضربه مهاجمان سیاه جامگان با مهار فرزین گروسیان همراه شد.

دقیقه 40: بازی سرد دو تیم با ضربه ایستگاهی دقیقه 40 مهدی کیانی کمی هواداران دو تیم را دلخوش کرد که این ضربه با فاصله راهی اوت شد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 53 ارسال ضربه ایستگاهی با ضربه سر فرزاد حاتمی، پشت مدافعان سیاه جامگان فرصتی تک به تک در شش قدم نصیب مهدی شریفی کرد که بدترین ضربه ممکن از این مهاجم باعث شد تا توپ به راحتی در اختیار عین افشار قرار گیرد.

در دقیقه 58 ارسال کرنر توسط روح الله سیف اللهی موقعیت سرزنی را در اختیار کریم احمدی قرار داد که ضربه این بازیکن با کمترین اختلاف راهی اوت شد تا بهترین فرصت سیاه جامگان از دست برود.

در دقیقه 84 سیاه جامگان توسط روح الله سیف اللهی در ضدحمله صاحب موقعیت شد که فرزین گروسیان این فرصت فوق العاده را مهار کرد تا تیمش را از دریافت گل نجات دهد.

در دقیقه 85 سیاه جامگان که دقایق پایانی روی ضدحمله حساب باز کرده بود، روی ارسال از سمت راست با پرش بلند میرهانی هاشمی و ضربه سر این مدافع پیش تاخته به گل برتری دست یافت.

در دقیقه 90+2 فرزاد حاتمی گل تساوی را برای تراکتورسازی به ثمر رساند.

این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

فرار تراکتورسازی از شکست خانگی مقابل سیاه‌جامگان + فیلم

انتهای پیام/

شاگردان یحیی و میثاقیان امتیازات را تقسیم کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
گزارشگر بازی فقط در حال کوبیدن سیاه جامگان بود .این چه وضع انتخاب گزارشگره بازی داره تو خراسان هم پخش میشه .باید به گزارشگر تذکر جدی بدن .چرا گزارشگر با احساسات مردم بازی میکنه .
تراکتور شانسی مساوی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۲۱:۱۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
در عجبم چرا داور اینقدر سعی داشت بازی رو برای تراکتور در بیاره!!!!!!؟؟؟
آخرین اخبار