رئیس انجمن روابط عمومی فارس خبر داد؛

برگزاری چهارمین جشنواره روابط عمومي‌های برتر فارس

رئیس انجمن روابط عمومی فارس از برگزاری چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان فارس در هفته جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود عطائی‌نژاد رئیس انجمن روابط عمومی فارس با اشاره به لزوم ارتقای مستمر و روزافزون سطح کیفی فعالیت‌های روابط عمومی گفت: با توجه به نقش مؤثر روابط عمومی یک سازمان در موفقیت‌های درون و برون‌سازمانی، برگزاری جشنواره‌های روابط عمومی برای رشد کیفی فعالیت‌های ارتباطی، در رئوس برنامه‌های این انجمن قرارگرفته است.

وی با توجه به تعداد آثار داوری شده در این جشنواره، افزود: در این دوره ۲۰۷ اثر در ۱۳ بخش نشریه درون‌سازمانی، ویژه‌نامه، کتاب، بروشور و کاتالوگ، پوستر، آگهی و رپورتاژ آگهی، عکس، فیلم و تیزر، تبلیغات محیطی، وب‌سایت، مولتی‌مدیا، نرم‌افزار‌های کاربردی و کارشناس برتر روابط عمومی از سوی روابط عمومی دستگاه‌های دولتی، عمومی و خصوصی به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

عطایی نژاد با اشاره به شناسایی نفرات برتر بر اساس شاخص‌های اعلام شده، ادامه داد: آثار دریافتی طی سه مرحله توسط اساتید دانشگاه شیراز، دانشگاه هنر و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی بابیان اینکه از سوی موقوفه حاج قوام به نفرات برتر جشنواره کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس اعطا می‌شود، بیان کرد: مراسم معرفی و تجلیل از برترین‌های این جشنواره در روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه با حضور رئیس انجمن روابط عمومی ایران و سایر مسؤولین استان در هتل بزرگ شیراز برگزار خواهد شد.

عطایی نژاد ضمن دعوت از مدیران روابط عمومی استان جهت شرکت در این جشنواره، افزود: در ساعات آغازین جشنواره و برای هم‌افزایی علمی و آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران روابط عمومی نشست آموزشی استانداردسازی فعالیت‌های روابط عمومی با تدریس دکتر خالصی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی شیراز برگزار می‌شود.

رئیس انجمن روابط عمومی فارس تصریح کرد: مدیران و کارشناسان روابط عمومی برای شرکت در این برنامه می‌توانند ضمن مکاتبه با دبیرخانه جشنواره از طریق نمابر ۳۶۴۹۱۳۴۴ دعوت‌نامه خود را دریافت کنند.
انتهای پیام/ر

معرفی روابط عمومی‌های برتر فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار