وقف، موجب جاودانگی نام انسان در تاریخ می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان تصریح کرد : خوب است خیرین برای اینکه نامشان برای همیشه در تاریخ بماند اموال خود را وقف کنند.

وقف، موجب جاودانگی نام انسان در تاریخ می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ آئین افتتاح ساختمان جدید بیمارستان موقوفه ارجمند با حضور استاندار ،مدیر کل اوقاف ،معاون برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسؤلان استان برگزارشد.


حجت الاسلام محمد قاسمی زاده، مدیر کل اوقاف استان دراین مراسم افزود: قرآن کریم مال و فرزند را زینت های دنیوی معرفی و اعمال خیر او را به عنوان و باقیات و صالحات عنوان می کند که از او برجای می ماند.


وی گفت :مرحوم ارجمند کار ماندگاری را با ساخت بیمارستان انجام داده است که نه تنها خود را بلکه مال و فرزندانش را در مسیر یک باقیات و صالحات ماندگار قرار داده است.


قاسمی زاده با بیان اینکه در استان واقفان خیراندیش زیادی نظیر مرحوم دیلمقانی ،هرندی و سردار نصرت می توان نام برد که در امور خیریه نامدار هستند، تصریح کرد : خوب است خیرین برای اینکه نامشان برای همیشه در تاریخ بماند اموال خود را وقف کنند.


 منوچهر ارجمند متولی بیمارستان موقوفه ارجمند در این مراسم با اشاره به فعالیت این بیمارستان از سال 1332 در کرمان به دست پدر مرحوم شان محمد ارجمند گفت: عملیات ساخت ساختمان جدید بیمارستان از سال 91 درمجاورت بیمارستان در زمینی بمساحت 4 هزار متر مربع آغازشد.


وی افزود: ساختمان جدید یکی از مجهزترین و بروز ترین مراکز درمانی استان با 30 تخته‌خواب می باشد.

 ارجمند اظهار کرد: هدف از ساخت فاز جدید بیمارستان توسعه و خدمات دهی لازم به بیماران با ایجاد بخش های زایشگاه پیشرفته، ساختمان پزشکان و مراکز آزمایشگاهی می باشد.


وی با اشاره به موقوفه بودن این بیمارستان افزود: در راستای کمک به بیماران بی بضاعت خدمات ویژه ای از لحاظ تخت بیمارستانی در این مرکز ارائه خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

 

جاودانگی انسان در تمام تاریخ با وقف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار