معدوم نمودن ۱۵ تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور از معدوم نمودن ۱۵ تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی کشف شده از ابتدای سال تا الان توسط کارشناسان بهداشت محیط این معاونت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سعید یگانه پورمدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت:: در راستای اجرای برنامه توسعه و تشدید بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، با تلاش و بازرسی‌های مستمر کارشناسان و بازرسین بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشت بیش از ۱۵۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف، کشف و با دستور دادستان و با حضور نماینده وی معدوم گردید و پرونده متخلفین جهت پیگیری قضائی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی گفت: این مواد شامل انواع خیارشور، آبمیوه، شربت، چیپس، پفیلا و انواع نوشیدنی‌ها و ... بود که طی بازرسی کارشناسان مرکز بهداشت از فروشگاه‌ها و مراکز توزیع مواد غذایی در سطح این شهرستان جمع آوری شده بود.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور افزود درصورت مشاهده موارد غیر بهداشتی در اماکن ومراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی، مشکلات ر‌ها سازی فاضلاب و هرگونه شکایت بهداشتی را با سامانه ۱۹۰ تماس گرفته ومطرح نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.

 

انتهای پیام س. ح.
 

کشف ۱۵ تن مواد غذایی فاسد از ابتدای امسال درنیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار