مهاجم نفت طلائیه تهران:

کارکردن زیرنظر علی کریمی لذت بخش است/ نفت دیگر تیمی محلی نیست

عیسی آل کثیر گفت: علی کریمی توانایی زیادی دارد و کارکردن زیرنظر او لذت بخش است.

عیسی آل کثیر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره تغییر برخی از بندهای قراردادش با نفت طلائیه تهران از سوی مسولان سابق این باشگاه بیان کرد: متاسفانه به من اطلاع داده اند که مالکان قبلی باشگاه نفت تغییراتی در بندهای قرارداد من ایجاد کرده اند که در حال پیگیری این امر هستم. البته ترجیح می دهم تا زمانیکه چنین موضوعی به اثبات نرسیده است درباره آن صحبت نکنم.

او درباره آخرین وضعیت تیم نفت طلائیه گفت: خوشبختانه پس از روی کارآمدن مالک جدید، نفت طلائیه سر و  شکل خوبی پیدا کرده و از حالت یک تیم محلی خارج شده است. مسئولان باشگاه به تازگی حدود 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کردند و در کل نفت وضعیت خوبی دارد. در صورت تداوم حمایت های مالک باشگاه از بازیکنان و کادرفنی شک نکنید می توانیم در ادامه رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کنیم چراکه تیم ما پتانسیل زیادی دارد.

مهاجم تیم نفت طلائیه خاطرنشان کرد: خوشبختانه نظم و انضباط خوبی در تیم ما حاکم شده است و دیگر کسی به بازیکنان وعده های دروغین نمی دهد. کار کردن زیرنظر علی کریمی لذت بخش است و درصورتی که امکانات خوبی دراختیار او قرار گیرد، در ادامه  رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نفت متفاوتی را می بینید.

آل کثیر درمورد دیدار هفته آتی نفت طلائیه مقابل پیکان تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه در دیدار با گسترش فولاد با وجود بازی خوبی که انجام دادیم اما نتوانستیم این تیم را شکست دهیم، تمام تلاشمان را برای برتری مقابل پیکان به کار می گیریم تا با کسب سه امتیاز این بازی به تیم های بالای جدول نزدیک شویم. البته پیکان تیم سابق من محسوب می شود و برای این بازی انگیزه های شخصی زیادی دارم.

انتهای پیام/

 اظهارات ال کثیر در مورد وضعیت نفت طلائیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار