اظهارات مهدی تاج در مورد حضور بانوان در ورزشگاه

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد ورود بانوان به ورزشگاه امام رضا (ع) توضیحاتی را ارئه داد.

اظهارات مهدی تاج در مورد حضور بانوان در ورزشگاهبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می‌شود نقل قولی از سوی او انجام شده مبنی بر اینکه بانوان به استادیوم امام رضا (ع) نیایند گفت: همه ما به مشهد آمده‌ایم تا پروژه بزرگ ملی را افتتاح کنیم. به نوعی خود ما میهمان مردم مشهد هستیم. باید نکته‌ای را بگویم و آن اینکه هیچ نقل قولی مبنی بر اینکه بانوان را به ورزشگاه راه ندهند نداشته‌ام. بنده معتقدم که در هر شرایطی باید شان و جایگاه بانوان عزیز کشورمان رعایت شود.

وی در پاسخ به این سوال که واکنش نهایی شما نسبت به این موضوع چیست تصریح کرد: سیاست ما همان سیاستی است که وزارت ورزش و جوانان اتخاذ کرده است. ما هم همانند وزیر ورزش معتقدیم که باید همه امکانات سخت افزادی و نرم افزاری در ورزشگاه‌ها فراهم شود تا بتوانیم از حضور بانوان در استادیوم‌ها بهره‌مند شویم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم که در فوتبال کشور تبعیضی قائل نشویم و در حوزه فوتبال بار‌ها شاهد بوده‌ایم که بانوان ورزشکار ما با حجاب اسلامی معرف ایران در جهان بوده‌اند. جایی که منزلت و جایگاه بانوان ایرانی حفظ شود هیچ تضادی برای ورود بانوان وجود نخواهد داشت. ما درباره ورود بانوان به ورزشگاه خواهان امکاناتی هستیم تا خدشه‌ای به نام بانوان ایرانی وارد نشود.

بیشتر بخوانیم:

تاج: تبانی در مرام ما و کی روش نیست/ نورافشانی نکردیم، چون محروم می شدیم

واکنش وزیر ورزش به حضور خانواده‌ها در ورزشگاه

سیاوشی: برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها با وزارت ورزش جلسه می‌گذاریم

 

انتهای پیام/

 

 

اما  و اگرهای حضور بانوان در ورزشگاه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار