مدیرعامل جمعیت هلال احمر:

۳۰ هزار و ۲۷۴ نفر عضو معاونت جوانان لرستان هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ۳۰ هزار و ۲۷۴ نفر عضو معاونت جوانان استان هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه معاونت جوانان ۳۰ هزار و ۲۷۴ نفر عضو دارد که درقالب شش کانون دانش‎آموزی، دانشجویی، آزاد، طلاب، روستایی و اصلاح و تربیت فعالیت می‎کنند، افزود: امسال طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی باشرکت ۲۲۹ نفر در ۱۵ پست اجرا شد که در قالب آن به یک میلیون و ۲۷۱ هزار و ۱۷۰ نفر از هموطنان خدمات ارائه دادند.

وی ادامه داد: درکنار این فعالیت‎ها، اجرای کاروان‎‌های نیکوکاری با هدف ارائه خدمات آموزشی، امدادی-فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی با حضور ۷۳ نفر از اعضاء برگزار شد.

رضایی به برگزاری مسابقات استانی رفاقت مهر و دانش‌آموزی (دادرس) اشاره کرد و در ادامه گفت: همچنین برنامه شوق رویش در راستای پرکردن اوقات فراغت جوانان و طرح پیمان پیشگیری موثر از اعتیاد جهت نشاط اجتماعی نیز توسط معاونت جوانان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان به فعالیت‎‌های معاونت آموزش و پژوهش نیز اشاره کرد و افزود: علاوه بر اجرای برنامه مدون و تهیه شده در حوزه آموزش از سال ۹۵ طرح ملی خادم خانواده آماده در مخاطرات باشعار ماخدمت راپیش مردم می‎بریم در چهار شهرستان به صورت پایلوت اجرا و ۵۸۰۰ خانواده تحت پوشش آموزش‎‌های این طرح قرار گرفتند.

وی بیان کرد: این طرح با استقبال و نیازسنجی درسال ۹۶ در کل شهرستان‎‌ها در حال اجراست وبراساس هماهنگی‎‌های به عمل آمده افق این طرح با بهره‌مندی ۱۶ هزار و ۸۰۰ خانواده دوراز ذهن نیست.

رضایی یادآور شد: با احرای این طرح ومراجعه درب منازل، مردم را با ۱۲ آیتم آموزشی آشنا کرده و باایجاد حساسیت دربین جامعه هدف، سعی در ایجاد آگاه سازی خانواده‎‌ها نسبت به حوادث را دنبال می‎کنیم تا سپس برای ادامه آموزش‎‌های تکمیلی و ارتقاءسطح ایمنی و خودامدادی به جمعیت هلال‎احمر مراجعه و تحت آموزش قرار گیرند.

 انتهای پیام/م

عضویت ۳۰ هزار و ۲۷۴ نفر عضو معاونت جوانان لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.