کیامهر مطرح کرد؛

تولید داروهای گیاهی دانش بنیان با هدف ترویج طب سنتی

مدیر توسعه بازار یک شرکت دانش بنیان دارویی گفت: هدف ما تولید داروهای گیاهی به منظور ترویج طب سنتی و ارتقا سلامت ایرانیان است.

تولید داروهای گیاهی دانش بنیان با هدف ترویج طب سنتیعلی رضا کیا مهر مدیر توسعه بازار یک شرکت دانش بنیان دارویی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: شرکت  ما به تازگی در حاشیه نمایشگاه ایران فارما شش داروی گیاهی جدید رونمایی کرد.

وی عنوان کرد: ما به عنوان اولین شرکت دانش بنیان ثبت شده در ایران با هدف توسعه فرهنگ استفاده از  داروهای گیاهی و فراورده‌های آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنیم و طی 25 سال تلاش و نوآوری با بیش از 110 محصول در حوزه درمانی مختلف در زمینه ارتقای سلامت خانواده های ایرانی  تلاش می کنیم.

کیا مهر تاکید کرد: اسپری تقویت مو و ابرو یکی از داروهای جدید ما بود که حاوی اسانس رزماری، روغن فندوق و همچنین سایر مواد موثره گیاهانی است، ویتامین E موجود در این محصول، برای جلوگیری از ریزش مو  بسیار کاربرد دارد.

وی اظهار کرد: یک شربت ضد سرفه گیاهی برای کودکان نیز تولید کرده ایم که حاوی اسانس آویشن بوده که یک ضد سرفه گیاهی قوی است و نقش آنتی بیوتیکی نیز دارد همچنین حاوی عصاره برگ عشقه است که  در بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی توام با سرفه‌های خلط‌دار دارای اثرات رقیق کننده خلط و گشاد کننده راه های هوایی است.

کیا مهر ادامه داد: استفاده از مشهورترین گونه گیاهان دارویی در تولید محصول گلوکوهرب باعث شده است این دارو  در زمینه كاهش‌ قندخون، فشار خون و چربی  خون موثر باشد.

وی گفت: ما کپسولی برای درمان واریس های سطحی و عمقی و نیز نارسایی مزمن وریدی یکی از شش داروی رونمییشده بود که در کارآزمایی های بالینی صورت گرفته به خوبی نشان داده شده است که عملکرد وریدها، مویرگ ها و سیستم گردش خون با این کپسول  بهبود چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

ترویج طب سنتی با افزایش مصرف داروهای گیاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار