برفه‌‌ای مطرح کرد؛

ناتوانی رادیولوژیست‌های جوان در خرید تجهیزات پیشرفته تصویربرداری

عضو هیأت مدیره‌ انجمن رادیولوژی‌ ایران گفت: به علت‌ گران بودن تجهیزات و امکانات جدید‌ رادیولوژیست‌های جوان توانایی خرید وسایل پیشرفته تصویربرداری را ندارند.

ناتوانی رادیولوژیست‌های جوان در خرید تجهیزات پیشرفته تصویربرداریمحمد برفه‌‌ای عضو هیأت مدیره‌ انجمن رادیولوژی‌ ایران‌ در گفت‌‌ و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: رادیولوژیست‌ها مانند سایر گروه‌های پزشکی‌ باید‌ از امکانات‌ و تجهیزات‌ و همچنین‌ شیوه های روز دنیا‌ استفاده کنند‌ تا همگام با سایر کشورهای‌ پیشرفته‌ در حوزه پزشکی‌ بتوانند به تصویربرداری‌ و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی‌ دست یابند.

وی عنوان کرد: خرید امکانات‌ و تجهیزات پیشرفته نیازمند‌ منابع مالی فراوانی بوده‌ که فارغ‌التحصیلان جوان این رشته‌ توان‌ خرید‌ چنین امکانات و دستگاه‌های پیشرفته ای را ندارند‌ به همین دلیل باید تسهیلات ویژه‌ای برای آنها مد نظر قرار داد.

برفه‌ای‌ تأکید کرد: اجرای قانون صدربندی‌ با هدف ایجاد عدالت‌ در راه‌اندازی مراکز‌ تصویربرداری‌ در شهرهای مختلف کشور‌ است که متأسفانه برخی‌ها با پارتی‌ بازی‌ اقدام به تأسیس‌ مراکز تصویربرداری دیگری‌ می‌کنند‌.

وی یادآور شد: قانون صدربندی‌ در راستای‌ کمک به رادیولوژیست‌های ایران و به خصوص فارغ‌التحصیلان‌ جوان دانشگاهی‌ اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

اما و اگرهای خرید تجهیزات پیشرفته تصویربرداری توسط رادیولوژیست‌های جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار