مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان از احداث 12 مدرسه بنیاد برکت در استان همدان همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

احداث 12 مدرسه بنیاد برکت در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرزاد تیموری مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان با اشاره به اینکه بنیاد برکت در استان همدان تاکنون پیشرو در نیات خیرخواهانه بوده است، گفت: در 6‌ ماهه امسال از سوی بنیاد برکت احداث 26 مدرسه در استان همدان تعهد شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث 26 مدرسه بالغ بر 25 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت در استان پنج پروژه با زیربنای 2 هزار و 840 مترمربع به افتتاح رسید.

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان به اعتبار صرف شده برای پنج مدارس 3 میلیارد و 620 میلیون تومان اشاره کرد وادامه داد: امیدواریم با رایزنی‌های صورت گرفته با این بنیاد بتوانیم منشأ خیرات بسیاری برای استان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد برکت متعهد به تأمین اعتبار احداث 69 مدرسه و مسجد در استان همدان شده است، گفت: 39 پروژه افتتاح و باقیمانده پروژه‌ها در حال احداث است که امید است کارها با تلاش هر چه بیشتر دنبال شود.

تیموری از افتتاح 9 مدرسه بنیاد برکت در استان در هفته اول مهرماه خبر داد و گفت: سال آینده یک مدرسه 14 کلاسه با 2300 متر زیربنا در شهرک اندیشه به افتتاح خواهد رسید که تاکنون پیشرفت فیزیکی 60 تا 65 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ج

احداث 12 مدرسه بنیاد برکت در استان  همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.