فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از تعامل با رسانه در مسائل فرهنگی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه با بیان اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و به اصحاب رسانه به عنوان خواص جامعه نگاه می‌کنیم، گفت: چون ریشه همه مشکلات فرهنگی است؛ بنابراین، یکی از اولویت‌های در استان کرمان کار فرهنگی است و ما با رسانه‌ها بیشترین تعامل را دراین زمینه خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه نگاه ما به رسانه‌ها همان فرمایش رهبری است، افزود: نگاه سپاه ثارالله به دستگاه‌های اجرایی استان در چهار گام تعریف شده است که اولین مورد آن تعاون و همکاری است.
ابوحمزه انتقاد سازنده را دومین گام این نهاد در برخورد با دستگاه‌های اجرایی مطرح کرد و افزود: رسانه‌ها نیز باید نسبت به سپاه و بسیج به همین صورت کار کنند و ما نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها را بیان می‌کنیم و برای رفع آن‌ها تلاش می‌کنیم و امیدواریم که نگاه آن‌ها هم به سپاه همین نگاه باشد.
وی با تأکید بر اینکه مطالبه گری یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و باید حس پاسخ گویی و مطالبه گری از سوی مسئولین و مردم وجود داشته باشد، بیان کرد: در استان کرمان اجازه عبور از خطوط قرمز نظام را به هیچ کس نمی دهیم و هر کس باید نگاهش در چارچوب قوانین و مقررات باشد و اگر کسی قصد زیر سؤال بردن نظام و انقلاب را داشته باشد، سپاه با تمام توان جلویش می‌ایستد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان ظرفیت‌های بسیار بالای استان کرمان گفت: استان کرمان این ظرفیت را دارد تا در بسیاری از شاخص‌ها در رتبه اول تا سوم قرار گیرد و آنچه ما دنبال می‌کنیم این است که از دیدگاه مردم و مسئولین در سطح کشور ظرفیت‌ها را از بالقوه به بالفعل قرار دهیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مشکل ما در کشور کمبود امکانات و نبود بودجه و غیره نیست، افزود: هر کدام از مسئولین استان کرمان که می‌خواهند در کارشان موفق باشند، باید کارجهادی کنند؛ چرا که با مدیریت اداری کاری پیش نمی‌رود.

انتهای پیام/ی

یکی از اولویت‌ها در استان کرمان کار فرهنگی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.