خوش‌خبر: جای مدال جهانی در آلبوم افتخارات والیبال ایران خالی بود

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالم برای بازیکنانی که سال‌ها برای موفقیت تلاش کردند و سرانجام روی سکو رفتند.

خوش‌خبر: جای مدال جهانی در آلبوم افتخارات والیبال ایران خالی بودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر خوش‌خبر پس از کسب مقام سومی رقابت‌های جام قهرمانان بزرگ جهان اظهار داشت: پیروزی‌های بسیار ارزشمندی را به دست آوردیم که نشان دهنده رشد والیبال ما در این سطح از والیبال جهان و مسابقات است که باید در حفظ آن بکوشیم و ارتقایش ببخشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تلاش‌های زیادی در این زمینه می‌شود و نسل خوبی از والیبالیست‌ها را داریم که می‌توانند این جایگاه را ارتقاء دهند.

خوش‌خبر در خصوص احساسش پس از کسب این عنوان اظهار داشت: خوشحالی زائدالوصفی در وجود همه ما اعم از کادر فنی تا بچه‌ها است. خوشحالم برای این بازیکنانی که سال‌هاست تلاش می‌کنند تا به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنند و جای یک مدال جهانی در آلبوم افتخارات والیبال ایران خالی بود. این مدال مبارک همه مردم کشورمان.

سرپرست تیم ملی با اشاره به بالا رفتن انتظارات از تیم ملی گفت: هر چند انتظارات از این پس از والیبال بیشتر خواهد شد و مردم انتظار دارند که والیبال همیشه باید روی سکو باشد، ولی باید بدانیم در والیبال و کلاً ورزش، این نوع نگرش با روح ورزش منافات دارد و حتما باید تمرین و تلاش پیوسته داشت.

سرپرست تیم ملی در پاسخ این سئوال که آیا فکر می‌کردید تیم ملی روی سکو می‌رود یا خیر، گفت: با حضور چنین تیم‌های قدرتمندی که ۳ تیم آن طلای المپیک را در کارنامه خود دارند زیاد به کسب سکو خوشبین نبودم. اما با خواست خدا و تلاش شبانه روزی کادر فنی و زحمات بازیکنان توانستیم چنین مقام مهمی را در جهان کسب کنیم.

وی در خاتمه از همه کسانی که برای والیبال زحمت کشیدند مثل مرحوم حسین معدنی و مرحوم ابراهیمی تشکر کرد و از خداوند خواست روحشان را غریق رحمت کند.

انتهای پیام/

 

اظهارات خوش خبر در مورد افتخارآفرینی والیبالیست های ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۰:۲۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
الان پرشد فکر طلا ونقره باشیم که جاشون خیلی خالیه که میشه اگه برسین به این تیم نازنین ویکدست وخسته نباشید درود بر والیبال ایران که گل کاشت وخواهد کاشت