مسکن مهرلرستان؛

تحویل همه واحدهای مسکن مهر بروجرد تا آذرماه

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: پرونده مسکن مهر بروجرد تا پایان آذرماه امسال بسته می‌شود و همه واحد‌های این منطقه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ پارسا رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد افزود: اما ۱۲۰ واحد از مسکن مهر توحید به دلیل مشکلات مالی که رخ داده بلاتکلیف هستند که هیات مدیره این تعاونی تغییر یافته که امیدواریم با این اقدام واحد‌های مسکونی متقاضیان ساخته و تحویل داده شود.

 به گفته وی در مجموع در بروجرد ۶ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان آذرماه تحویل داده می‌شود.

عبدالعلی گیوه کی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: تنها تعاونی که مشکلات آن مدتهاست ادامه دارد تعاونی مسکن توحید است که با توجه به برداشت‌های غیر قانونی مشکلاتی در این تعاونی رخ داده است.

وی اضافه کرد: این تعاونی قرار بود ۲۴۰ واحد را تحویل متقاضیان دهد، اما ۱۲۰ واحد آن‌ها تا کنون تحویل داده شده و مابقی با پیشرفت حدود ۷۰ درصد بلاتکلیف هستند که در این راستا هیات مدیره جدید انتخاب شده و انتظار می‌رود تا این هیات مدیره بتواند مشکلات را برطرف کند و واحد‌ها را تکمیل و به متقاضیان تحویل دهد.

گیوه کی اظهار داشت: هر یک از متقاضیان این تعاونی حدود ۴۰ میلیون تومان به صورت نقدی پرداخت کرده اند، اما به دلیل این که حسابرسی صورت نگرفته سبب شده تا مشکلاتی رخ دهد و البته پرونده شکایت از مدیر عامل این تعاونی در حال اجرا می‌باشد.

انتهای پیام/م

بسته شدن پرونده مسکن مهر بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.