برانکو: در بازی با پیکان مجازات شدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما بعد از پیروزی در دیدار آسیایی بلافاصله در بازی خانگی برابر پیکان مجازات شدیم.

به گزارش خبرنگار  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ در باره شکست برابر پیکان اظهار کرد:از بازی تیمم نمی توانم رضایت داشته باشم . به تیم پیکان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. پیکانی ها خیلی تلاش کردند و انرژی گذاشتند. هواداران در کنار ما بودند اما متاسفانه موفق نشدیم.

بازی با پیکان را برده تلقی کردیم 

او ادامه داد: می‌دانستم چقدر این بازی می‌تواند خطرناک باشد زیرا ما تصور می کردیم در این بازی از قبل پیروز می شویم. بعد از بازی در آسیا بلافاصله در لیگ مجازات شدیم. در این دیدار نمی توانستیم انتظارموقعیت‌های زیادی داشته باشیم. بازی هم به این شکل شد که با یک ضربه ایستگاهی باختیم و شانس ها را هم گل نکردیم. ما وقتی برای غصه خوردن نداریم. پنج شنبه بازی با سپاهان را پیش رو داریم.  انتظار داریم بهتر و باکیفیت‌تر باشیم. همان طور که تا به حال  بودیم. 

سرمربی پرسپولیس درباره ناکامی  تیمش مقابل دفاع چند لایه پیکان گفت: طبیعی است که نتیجه زودهنگام حریف به آنها انگیزه داد و با شوق بیشتری بازی را ادامه دادند. ما هم نتوانستیم بازی سرعتی و با پاس کاری‌های دقیق را ارائه کنیم. در چینن بازی‌هایی باید از اندک موقعیت‌ها استفاده کنید. می‌دانیم باز هم چنین اتفاقی رخ می‌دهد. 

لیگ برتر شکل ماراتن دارد 

او درباره از دست دادن ۵ امتیاز از بازی‌های خانگی و انتظار هواداران برای کسب امتیازات با توجه به فشردگی بازی ها اظهار کرد: درست است. ما دو امتیاز برابر سیاه جامگان و سه امتیاز برابر پیکان از دست دادیم. این ما را خوشحال نمی‌کند. می دانیم که انتظارات از ما روز به روز بیشتر می شود. باید بدانیم که تکرار نتایج سخت است. لیگ همانند یک ماراتن است.

او درباره ضعف پرسپولیس روی کرنرها و از دست دادن موقعیت ها در ریباند اظهار کرد: این یکی از مشکلات ما بود. توپ های سرگردان و دوم را نتوانستیم کنترل کنیم. این مسائل در بازی ها پیش می آید. دیدید بازیکنان تلاش کردند و نیرو گذاشتند. این طور بازی ها هم پیش می‌آید.

بازیکنانم مشکل بدنی نداشتند 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیمش ضعف بدنی هم داشت اظهار کرد: نمی‌دانم چرا اینطور فکر می‌کنید. لحطاتی از بازی وجود دارد که تیم مقداری عقب می‌کشد. آن هم به هر حال به خاطر فشاری است که حریف وارد می کند. به خاطر شوق برای کسب نتیجه این موارد طبیعی است. اگر مشکل بدنی داشتیم پیکان را در نیمه دوم داخل محوطه جریمه خودش حبس نمی‌کردیم. وقتی حمله می‌کنید و به دنبال برد هستید انرژی بیشتری صرف می‌شود.

دقت مسئله مهمی مقابل دفاع بسته حریف است 

او در پاسخ به این سوال چرا هافبک های پرسپولیس تا این حد پاس اشتباه داشتند و اینکه چرا بشار رسن را تعویض کرد و احمدزاده در زمین ماند گفت: همیشه بعد از شکست می شود همه جور تفسیر کرد اما این را هرگز نمی‌فهمیم. چون بازی تمام شده است. همین بازیکنان وقتی تعویض شدند و داخل زمین رفتند سه موقعیت خوب خلق کردند. موقعیت ها گل نشد اما بعضی‌ها بیشتر و برخی کمتر اشتباه داشتند. دقت مهم‌ترین مسئله است. به خصوص  مقابل حریفی که این قدر بسته بازی می کند.

برانکو درباره شرایط سیدجلال حسینی گفت: در حال حاضر حسینی تمرین می کند و  با احتیاط کار می کند و امیدوار هستیم به بازی با الهلال عربستان برسد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
مربی گند زد !!! چرا از ابتدا بازیکنان اصلی مثل :مسلمان-وحیدامیری_علیپور-انصاری را در ترکیب نگذاشتی ؟؟ مرتیکه گذاشته اینهارو ترشی بیاندازه .
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس فوتبال
۰۷:۳۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
من چند باره میگم این مربی بدرد نمی خورد. کسی گوش نمیده حالا بیا ببین!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
لابد طرفدار تیم دیگه ای هستی شما ٍ برانکو بهترین مربی تاریخ سرخ هاست دیروز به بازیکن های جوان و نیمکت نشین بها داد البته چوبشم خورد بهتر بود فعلا رو نیمکت میشستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
گند زدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
دروازه بان تیم پرسپولیس زیاد خوب نیست حتی در تیم ملی ایران هم زیاد عالی نیست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۰۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
امیدوارم ازاشتباهات درس گرفته باشی اقای برانکو.درجواب برخی سوالات دائم گفتیددرک نمیکنم!!!!
درست مثل هوادارکه درک نکردچراعلیپوراینقدردیرتعویض شد!!!!!!!!!!امیدواریم لجاجتی درکارنبوده باشد حیف است پتانسیل مثبتی چون اودرتیم دیروبی ثمربکارگرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
نمیشه که همش به تو میدون بدن فوتبال حرفه ای هست وتمام