دشمنی رئیس‌جمهور آمریکا با رقیب انتخاباتی‌اش همچنان ادامه دارد؛

ترامپ با توپ گلف، هیلاری کلینتون را نقش بر زمین کرد!+ فیلم

رئیس‌جمهور آمریکا در حساب توییتر خود فیلم طنز یکی از فالوورهایش علیه هیلاری کلینتون را بازنشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (یکشنبه) در حساب توییتر خود یک فیلم ساختگی از خود در حالی که مشغول بازی گلف است را منتشر کرد. در این فیلم وی توپ گلف خود را به سمت هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا پرتاب می کند و کلینتون که در حال سوار شدن به هواپیماست بر اثر برخورد این توپ به کمرش، نقش بر زمین می شود.

این فیلم در ابتدا از سوی یکی از طرفداران ترامپ منتشر شد و سپس او برای اینکه نشان دهد از این فیلم خوشش آمده است، آن را در صفحه توییتر خود بازنشر کرد. زیر این فیلم نوشته شده بود: «پرتاب خارق العاده توپ گلف از سوی دونالد ترامپ» سپس در کنار آن هشتگ «کلینتون متقلب» آورده شده بود. در فیلم اصلیِ سوار شدن هیلاری کلینتون به هواپیما که مربوط به سال 2011 است، هیچ اثری از توپ گلف نبود.

تاکنون کاخ سفید و همینطور سخنگوی هیلاری کلینتون درباره توییت رئیس جمهور آمریکا اظهار نظری نکرده‌اند.

هیلاری کلینتون در روزهای اخیر پس از انتشار کتاب «چه اتفاقی افتاد؟» در خصوص حواشی انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، به یکی از موضوعات اصلی در توییت های دونالد ترامپ تبدیل شده است.

دونالد ترامپ روز چهارشنبه هم در حساب توییتر خود در واکنش به محتوای این کتاب نوشت: «هیلاری کلینتون متقلب همه چیز و همه کس را برای شکست در انتخابات آمریکا مقصر دانست؛ به جز خودش. او در مناظره ها شکست خورد و از مسیرش خارج شد. او مبالغ زیادی را صرف کرد؛ اما هیچ نتیجه ای نگرفت.»

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید، بعد از ظهر همان روز اعلام کرد: هیلاری کلینتون داستان های دروغینی در کتاب خود آورده است. کلینتون در این کتاب اشتباهات خود در طول مبارزات انتخاباتی را پذیرفته است؛ اما عواملی را که باعث پیروزی دونالد ترامپ می داند از جمله دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و اظهارات جیمز کومی، رئیس سابق اف بی آی، در خصوص تحقیقات درباره سرور ایمیل های شخصی او، حقیقت ندارد.

هیلاری کلینتون پس از انتقادهای مکرر دونالد ترامپ از کتاب او، خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت که او می تواند کتاب قبلی‌اش که یک کتاب تصویری برای کودکان است را مطالعه کند!

هیلاری کلینتون در کتاب جدید خود درباره تلاش های روسیه برای دخالت در انتخابات آمریکا، تصمیم جیمز کومی برای بازنگری در تحقیقات سرور شخصی ایمیل هایش و همینطور حملات برنی سندرز، رقیب هم‌حزبی‌اش، در دوره انتخابات مقدماتی توضیحاتی را ارائه کرده است.

برخی انتشار ویدئوی طنز گلف‌بازی ترامپ را نیز پاسخی از جانب رئیس جمهور آمریکا به ادعاهای او در این کتاب عنوان کرده‌اند.

انتهای پیام/

انتشار ویدئوی طنز علیه هیلاری کلینتون در توییتر ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
فیلم ساختگی یه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
خب معلومه ساختگیه!کلینتون واقعا زمین خورده اما پاش گیر کرد نه توپ به پشتش خورده
آخرین اخبار