گرت بیل بازیکن ولزی تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته موفق شد رکورد جالبی را به ثبت برساند.

رکورد شکنی بیل در شب پیروزی رئالبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته موفق شد در هفته چهارم رقابت های لالیگا به یک پیروزی مهم خارج از خانه دست یابد. شاگردان زیدان در حالی به مصاف رئال سوسیداد رفتند که در دو بازی گذشته خود به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافته بودند و وضعیت خوبی در جدول نداشتند. همچنین حریفشان هم از بالا نشینان جدول بود و نمی خواست اجازه دهد که رئال به سادگی برنده بازی باشد. با این حال رئال توانستند در غیاب ستارگانی چون رونالدو و بنزما به پیروزی برسند.

در این بازی مایورال ستاره جدید رئالی ها به همراه بیل موفق شدند گلزنی کنند همچنین حریف یک گل به خودی هم زد تا در نهایت بازی با نتیجه 3 بر 1 به نفع رئال به پایان برسد. رئال علاوه بر به دست آوردن  رکورد گلزنی در 73 بازی پیاپی و رونمایی از یک ستاره جدید، شاهد یک اتفاق خاص دیگر هم بود و ان هم رکورد شکنی بیل بود.

ستاره ولزی رئال مادرید در صحنه ای که گل سوم به ثمر رسید با سرعتی نزدیک به 35 کیلومتر در ساعت مسافت نسبتا طولانی را دوید و گلزنی کرد. بیل با این کار موفق شد رکورد جدیدی را برای خود ثبت کند.

انتهای پیام /

رکورد شکنی بیل در شب برد شاگردان زیزو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار