سرهنگ عاشوری:

180 هزار کارمند در تهران عضو بسیج هستند

مسئول سازمان بسیج ادارات تهران بزرگ گفت: در تهران بسیج ادارات 1100 پایگاه دارد و حدود 180 هزار کارمند عضو بسیج هستند.

برگزاری نمایشگاه «نقش وزارتخانه‌ها و ادارات در دفاع مقدس»به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ پاسدار علیرضا عاشوری مسئول سازمان بسیج ادارات تهران بزرگ در نشست خبری امروز( دوشنبه27 شهریور) که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: امسال هفته دفاع مقدس با دهه محرم تقارن پیدا کرده است و به همین دلیل برنامه این هفته رویکرد عاشورایی دارد.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس دشمن ۳۴ روز پشت دروازه‌های خرمشهر ماند و این به دلیل ایستادگی ملت بزرگ ایران بود.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه امسال در هفته دفاع مقدس افزون بر نمایشگاه‌های غیر متمرکز که از سوی برخی وزارتخانه و سازمان‌ها برگزار می‌شود، نمایشگاهی متمرکز در پارک لاله دایر است، بیان کرد: در این نمایشگاه برخی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها نقش خود را در دفاع مقدس به نمایش می‌گذارند.

مسئول سازمان بسیج ادارات تهران با بیان اینکه این نمایشگاه از ساعت 16:30 تا 22:30 برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه افزون بر بحث‌های تخصصی جنبه‌های عمومی و دستاوردهای وزراتخانه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: تمام ادارات و وزارتخانه‌ها در هفته دفاع مقدس آزین‌بندی و فضا سازی خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات تهران بیان کرد: صبحگاهی غیرمتمرکز در محل وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها با حضور گردان‌های عاشورا، الزهرا(س)، بسیجیان و مدیران عالی دستگاه‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: تجدید میثاق بسیجیان با امام راحل در حرم مطهر، غبارروبی از مزار شهدای گمنام، شرکت بسیجیان در نماز جمعه، تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در ادارات و  بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف با موضوع دفاع مقدس، اعزام کاروان راهیان نور، تحویل حدود 200 سبد کالا به محرومان، برگزاری همایش پدافند غیرعامل و برگزاری همایش‌های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌ها در طول هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ عاشوری اذعان داشت: در تهران بسیج ادارات 1100 پایگاه دارد و حدود 180 هزار کارمند عضو بسیج هستند.

انتهای پیام/

برگزاری نمایشگاه «نقش وزارتخانه‌ها و ادارات در دفاع مقدس»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار