پیام خانواده «شهید حججی» به کاروان ایران در عشق آباد

خانواده شهید حججی برای کاروان ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا پیامی را ارسال کردند.

پیام خانواده «شهید حججی» به کاروان ایران در عشق آبادبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان ایران در بازی‌های داخل سالن و هنر‌های رزمی آسیا ۲۰۱۷ که در عشق آباد برگزار می‌شود، با نام شهید سرافراز «حججی» به این بازی‌ها اعزام شده است.

در همین راستا، خانواده شهید والا مقام حججی پیامی برای ورزشکاران حاضر در این دوره از بازی‌ها ارسال کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. (امام خامنه‌ای)

اعضای کاروان جمهوری اسلامی ایران

حضور غیرتمندانه ورزشکاران ایران اسلامی در مصاف‌های بین المللی که با پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی همراه است، امتداد مجاهدت آزادگانی است که خون پاکشان در راه شرف و عزت جغرافیای جهان اسلام هزینه شده است. هر چند که امروز جای حججی‌ها، الله کرم‌ها، بلباسی‌ها و ... در میان ما خالی است تا شاهد افتخار آفرینی‌های ورزشکاران غیور این مرز و بوم باشند، اما اینک شما نام آوران ایران اسلامی، با به اهتزار درآوردن پرچم غرور آفرین کشورمان در میادین ورزشی جهان به نام و یاد شهدای مدافع حرم، حقانیت راه آنان را به رخ جهانیان کشانده و پیام شهادت آنان را در گوش جان تاریخ به نیکی ثبت می‌کنید.

دیدن تصاویر رژه فرزندان میهن اسلامی در مراسم افتتاحیه که با نام شهید مدافع حرم «محسن حججی» عزیز پا در کارزار بازی‌های آسیایی گذاشته‌اند، خاطره و رشادت و دریادلی تمامی شهدای سرزمینم را برایم زنده کرد.

ضمن قدردانی از تصمیم کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران و وزارت ورزش و جوانان در نامگذاری کاروان ورزشی ایران اسلامی به نام شهید حججی، در پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه، امید است ملی پوشان ایران اسلامی در این دوره از مسابقات خوش بدرخشند و پرچم سه رنگ کشورمان در بالاترین سکوی افتخار به اهتزاز در آید و الحق چه نیکو پاسداشتی است که این علم و بیرق همواره به نام سرآمدان عزت و امنیت ایران اسلامی برافراشته بماند.

انتهای پیام/

 

پیام خانواده حججی به ورزشکاران کشورمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار